مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان:
سن والدین شهدا به گونه‌ای است که جمع‌آوری خاطرات باید به سرعت انجام شود.
کد خبر: ۷۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰ 25 February 2015
رسول جلائی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی روز بزرگداشت شهدا با تاکید بر فعال شدن کارگروه ایثار و شهادت در استان اظهار کرد: نیازمند تلاش بسیار سریع در حوزه پدران و مادران شهیدان هستیم.
 وی به جمع‌آوری خاطرات والدین شهدا در گیلان اشاره کرد و افزود: سن والدین شهدا به گونه‌ای است که جمع‌آوری خاطرات باید به سرعت انجام شود. جلائی خواستار لحاظ کردن مطالبات اساسی نظام در موضوع شهدا شد و بیان کرد: 50 درصد از والدین شهدا در گیلان به رحمت خدا رفتند.
معاون فرهنگی و اجتماعی رئیس دانشگاه گیلان نیز در جلسه مذکور زینب (س) را بهترین الگو برای پاسداشت شهدا عنوان کرد و گفت: پس از گذشت سال‌ها میراث شهدا به ما رسیده است. فاطمه کریمی به دغدغه خانواده شهدا در اجرای برنامه‌ها اشاره کرد و افزود: جوانان در بمباران تبلیغاتی دشمن باید توان مقابله را داشته باشند. وی خواستار ارائه سیره شهدا به نسل امروز جامعه شد و تصریح کرد: در سبک زندگی اسلامی می‌توان سیره شهدا را ترویج کرد.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در جلسه هماهنگی بزرگداشت روز شهدا اظهار کرد: بنیاد مذکور در راستای حمایت از حوزه ایثار و شهادت تشکیل شده است. ابراهیم طاهرنژاد انقلاب اسلامی را در امتداد شهدا عنوان کرد و افزود: مسیر مقدس و پاک شهدا دشمنانی دارد و باید از این حریم در مقابل توطئه‌های دشمنان پاسداری کرد. وی با بیان اینکه خانواده شهدا از محکم‌ترین مؤلفه‌های امنیت ملی در عرصه جنگ نرم هستند، تصریح کرد: شهدا مظهر قدرت محسوب می‌شوند و برای جامعه افتخارآفرین هستند. طاهرنژاد خواستار برافراشته نگه‌داشتن پرچم شهید و شهادت در جامعه شد و گفت: یاد شهدا باید به بهترین نحو در جامعه زنده نگه‌داشته شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار