اولین همایش ملی مناظرات رضوی در استان اردبیل با تجلیل و قدردانی از 9 اثر برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۷۹۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹ 19 August 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که صبح امروز در مجتمع فدک اردبیل برگزار شد، برگزیدگان این همایش ملی به صورت کوتاه و مختصر خلاصه مقالات خود را مطرح کردند و در زمینه مقالات نوشته شده خود روش‌های مختلف آن را ارائه کردند.

در این مراسم که با لحظات معنوی و عشق و ارادت ویژه به ثامن‌الحجج همراه بود مداح اهل بیت(ع) در مرتبت و مقام امام رضا(ع) مولودی‌خوانی کرده و گزارشی تصویری از فعالیت دبیرخانه و اتاق فکر اولین همایش مناظرات رضوی پخش شد.

در پایان این همایش از مقالات برتر تجلیل شد که امیر رضایی‌پناه از استان تهران در جایگاه اول، فاطمه صادقی و عشرت سالمی از تهران در رتبه دوم، کاوس روحی از تهران در جایگاه سوم، هاجر قلی‌زاده و معصومه محمدپور از استان آذربایجان غربی در جایگاه چهارم، حامد پوررستمی از تهران در رتبه پنجم، نفیسه مومن‌دوست از تهران در رتبه ششم، حبیب کارکن بیرق از استان آذربایجان شرقی در رتبه هفتم، مرضیه محمودی حسین خاکپور از کرمان در جایگاه هشتم با همراهی محمد محب‌زاده حائز بهترین جایگاه در مناظرات رضوی شدند.

در این مراسم به برگزیدگان از 20 میلیون ریال تا 6 میلیون ریال هدایای نقدی به همراه یادمان و دیپلم افتخار اهدا شد تا کارنامه اولین همایش مناظرات رضوی بسته شود.

در این مراسم همچنین معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل از کتاب «تمنای وصال» شامل 130 چکیده مقاله راه یافته به بخش دوم این جشنواره رونمایی کرد و قرار شد 25 مقاله دیگر منتخب این جشنواره نیز در کتاب دیگری به نام «سخن عشق» به چاپ رسیده و انتشار یابد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار