۵۰۰ متر ساختمان و کارگاه غیرمجاز محل دپوی ضایعات که در محل اراضی کشاورزی نهاوند بدون مجوز ساخته‌شده بود تخریب شد.
کد خبر: ۷۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸ 25 February 2015

۵۰۰ متر ساختمان و کارگاه غیرمجاز محل دپوی ضایعات که در محل اراضی کشاورزی نهاوند بدون مجوز ساخته‌شده بود تخریب شد.

به گزارش تابناک؛احد ظفری اظهار داشت: یک نفر بدون اخذ مجوزهای لازم مکانی به مساحت 500 مربع را به محل دپوی ضایعات و ساختمان و کارگاه در اراضی کشاورزی بدون مجوز احداث کرده بود که پس از کار کارشناسی و با حکم مقام قضایی و با نظارت دستگاه‌های مربوطه تخریب شد.

وی گفت: تاکنون 16 پرونده برعلیه کسانی که بدون مجوز در اراضی مستعد کشاورزی شروع به احداث بناکرده‌اند تشکیل و تحویل مقام قضایی شده که به‌زودی حکم آنها نیز صادر می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی نهاوند افزود: شهرستان نهاوند دارای بیش از 76 هزار هکتار اراضی دیم و آبی کشاورزی است که اگر با افرادی که اقدام به ساخت‌وسازهای غیرمجاز می‌کنند برخورد نشود مانند بسیار از نقاط خوش آب‌وهوای ایران تبدیل به ویلا می‌شوند.

ظفری اظهار داشت: کشاورزان، باغداران و دامداران شهرستان نهاوند سالانه 620 هزار تن انواع محصولات متنوع کشاورزی، باغی و دامی را به ارزش هفت هزار و 170 میلیارد ریال تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می‌کند.

وی گفت: از تمامی کشاورزان و باغداران نهاوندی درخواست می‌کنیم برای ساخت‌وسازهای خود در باغات و مزارع کشاورزی ابتدا از جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌های مربوطه برای استعلام و اخذ مجوز لازم مراجعه کنند تا با مشکل تخریب و دادگاه برخورد نکنند.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار