معاون مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه از آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت این مرکز همزمان با تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۹-۹۸ خبر داد.
کد خبر: ۷۹۹۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰ 24 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،مهدی سوری در این خصوص گفت: ثبت نام تکمیل ظرفیت مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه از امروز(سوم آذر) شروع شده و تا دهم آذر ادامه دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه در سال گذشته موفق به کسب رتبه برتر در بین مراکز علمی کاربردی کشور شده، این مرکز می تواند ۲۵ درصد ظرفیت خود را در این مرحله افزایش دهد.

وی با اشاره به اینکه مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه  به عنوان مرکز علمی کاربردی معین در استان مشخص شده است، اظهار کرد: با توجه به تعطیلی مراکز علمی کاربردی بنیاد شهید، دادگستری و بهزیستی، مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه به عنوان مرکز علمی کاربردی معین کارهای مربوط به این مراکز تعطیل شده را نیز انجام می دهد

به گفته معاون مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه با توجه به امکانات موجود و سرانه فضای آموزشی این مرکز در پنج کدرشته مقطع کاردانی و کارشناسی در رشته‌های کاردانی فنی فناوری اطلاعات-اینترنت و شبکه های گسترده، کاردانی حرفه ای معماری داخلی، کاردانی حرفه ای مددکاری اجتماعی-مددکاری خانواده، کارشناسی حرفه ای مددکاری اجتماعی-خانواده و مهندسی فناوری اطلاعات-فناوری اطلاعات از متقاضیان ثبت نام انجام می دهد.

علاقمندان جهت ثبت نام می توانند صرفا به صورت حضوری به مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان کرمانشاه واقع در سه راه 22 بهمن، ساختمان مرکزی علمی کاربردی مراجعه کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار