کد خبر: ۸۰۴۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷ 21 August 2015


امام جمعه انزلی گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران به دنبال جاسوسی از مسایل نظامی و امنیتی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، حجت‌الاسلام سید عبدالجواد شمس‌الدین امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به روز صنعت دفاعی اظهار کرد: با تدابیر مقام معظم رهبری و تلاش دانشمندان امروز در زمره کشورهای قدرتمند نظامی قرار داریم و با تمام محدودیت‌ها ساخت بسیاری از سلاح‌ها داخلی است.

وی با تاکید بر ضرورت اهمیت تولید تجهیزات مدرن و پیشرفته مانند ناوشکن دماوند، افزود: قدرت ایران در عرصه نظامی موجب شده تا دشمنان ایران اسلامی در مذاکرات هسته‌ای پیشنهاد بازرسی از تاسیسات نظامی ما را مطرح کنند.

خطیب جمعه انزلی با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران به دنبال جاسوسی از مسایل نظامی و امنیتی هستند، خاطرنشان کرد: با مواضع رهبر معظم انقلاب آنها هرگز اجازه دسترسی به مراکز نظامی ما را پیدا نخواهند کرد.

این مسئول به سالگرد آتش زدن مسجد‌الاقصی توسط صهیونیست‌ها و روز مسجد اشاره کرد و افزود: این روز برگ سیاهی در پرونده رژیم کودک‌کش و ظالم صهیونیستی است.

شمس‌الدین گفت: از اوایل انقلاب تاکنون مسجد مرکز فرماندهی بسیاری از فعالیت‌های تاثیرگذار جامعه اسلامی ما بوده است.

وی با اشاره به اینکه مسجد همواره مرکز تعاون و همکاری و پشتیبانی رزمندگان در سال‌های دفاع مقدس بود، تصریح کرد: بسیاری از تصمیمات سرنوشت‌ساز در مسجد گرفته می‌شد.

امام جمعه انزلی با بیان اینکه دشمن سعی کرد تا مساجد را از رونق بیندازند، افزود: مسجد باید مهد تقدس باشد اما امروزه شاهدیم که برخی از مساجد محور اختلاف شده‌اند.

وی اضافه کرد: باید علاوه بر اقامه نماز جماعت فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی نیز در مساجد به صورت گسترده برگزار شود تا مردم بیش از پیش جذب مساجد شوند.

شمس‌الدین با اشاره به بازدیدهای سرزده از چند مسجد انزلی گفت: شرایط بعضی از این مساجد مورد رضایت ما نیست و بسیاری از مشکلات جامعه ما به دلیل کمرنگ شدن مساجد است.

وی هدف دشمن را کمرنگ شدن فعالیت مساجد عنوان کرد و یادآور شد: باید با تلاش و کوشش مساجد را فعال‌تر زیرا این امر موجب پویایی بیشتر جامعه می‌شود.

خطیب جمعه انزلی متذکر شد: هیئت امنای مساجد باید با انجام وظایف خود برای بهتر شدن وضعیت مسجدها بهتر از قبل عمل کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار