امروز در بازار ارز و طلا شاهد نوسانات شدیدی بودیم.
کد خبر: ۸۰۶۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 18 December 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، صرافی‌های بانکی امروز قیمت خرید و فروش دلار را ۱۰۰ تومان افزایش دادند و قیمت خرید دلار را ۱۲۸۰۰ تومان و قیمت فروش آن را ۱۲۹۰۰ تومان اعلام کردند. قیمت یورو نیز در صرافی‌ها دستخوش تغییر شد و قیمت خرید و فروش آن نیز به مانند دلار ۱۰۰ تومان افزایش یافت. در صرافی‌های بانکی قیمت خرید یورو ۱۴۱۰۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۴۲۰۰ تومان اعلام شد.


در بازار آزاد، اما افزایش‌ها بیشتر بود و هر دلار آمریکا صبح امروز تا ۱۳۲۰۰ تومان نیز معامله شد. یورو نیز افزایش شدیدی را تجربه کرد و حتی با قیمت ۱۴۶۰۰ تومان نیز معامله شد.


در بازار طلا هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۱۰۰۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته هم اکنون ۴۵۵۰۰۰ تومان قیمت دارد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز که صبح امروز حتی خود را به قیمت ۱۹۹۰۰۰۰ تومان رسانده بود هم اکنون با افت قیمت مواجه شده و ۱۹۷۴۰۰۰ تومان قیمت دارد.


برخلاف دلار و یورو سکه امروز با کاهش قیمت همراه بود. هر قطعه سکه طرح جدید یا امامی با ۴۱۰۰۰ تومان کاهش هم اکنون با قیمت ۴۴۵۴۰۰۰ تومان معامله می‌شود. هر قطعه سکه طرح قدیم نیز با ۲۰۰۰۰ تومان کاهش با قیمت ۴۴۳۹۰۰۰ تومان بین معامله گران داد و ستد شد.


در بازار‌های جهانی شاهد رشد فرسایشی طلای جهانی هستیم. این فلز گران بها که چندین ماه قبل حتی خود را به قیمت ۱۵۸۰ دلار رسانده بود هم اکنون ۱۴۷۸ دلار قیمت دارد و در آستانه شکستن مقاومت مهم ۱۵۰۰ دلار است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار