دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو، توسعه ورزش همگانی را ضروری دانست و گفت: نهادینه کردن فرهنگ ورزش کردن و تربیت قهرمانان ورزشی، تنها توسط بانوان ورزشکار و توانمند امکان پذیر است.
کد خبر: ۸۰۷۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰ 20 December 2019

 

به گزارش خبرنگار تابناک از اهواز، مالک حسین زاده شامگاه پنجشنبه (۲۸ آذرماه) در آیین اختتامیه مسابقات ورزشی بانوان وزارت نیرو در اهواز، اظهار کرد: طبق گفته امام خمینی (ره) یکی از نیاز های اساسی کشور همگانی کردن ورزش میان مردم است، همچنین مهم ترین سرمایه هر سازمان منابع انسانی آن محسوب می شود و سلامت مهم ترین سرمایه هر فرد بوده که وزارت نیرو وظیفه دارد به ورزش توجه خاصی کند.

وی با بیان اینکه بانوان همراه آقایان در وزارت نیرو با تمام توان در حال انجام خدمت رسانی هستند، افزود: کشور هرچه بیشتر دارای بانوان ورزشکار و توانمند باشد می تواند قهرمانان ورزشی بیشتری برای کشور تربیت کرده و افتخار آفرینی کنند.

دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو ادامه داد: اگر در کشور به دنبال نهادینه کردن ورزش هستیم باید به ورزش و اماکن ورزشی بانوان بهای بیشتری داده شود.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به ورزش بانوان، عنوان کرد: با توجه به حس عاطفی بانوان نسبت به همسران خود و تاثیر گذاری بر خانواده می توانند نزدیکان خود را به ورزش ترغیب کنند.

حسین زاده با تاکید بر اینکه بانوان ورزشکار می توانند بلندگوی وزارت ورزش ایران باشند، یاد آور شد: وزارت نیرو بیش از ۱۱ رشته ورزشی در سطح کشور برای بانوان پیش بینی کرده که علی رغم مشکلات اقتصادی, وزارت نیرو ارائه بهترین خدمات در تمام نقاط کشور را وظیفه خود می داند.

وی با بیان اینکه افرادی که از نظر جسمی سالم هستند می توانند بهترین خدمات را در محل کار خود ارائه دهند، اظهار کرد: در وزارت نیرو, موضوع ورزش، با شعار توسعه فرهنگ ورزش همگانی در صنعت آب و برق در حال پیگیری است.

دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هزینه کردن برای ورزش اسراف نبوده، بلکه سرمایه گذاری است، تاکید کرد: منشا برخی از بیماری ها مانند دیابت که هزینه سنگینی در کشور بابت درمان آن پرداخت می شود بی تحرکی است و می توان با پرداخت به ورزش، از مبتلا شدن به بیماری ها جلوگیری کرد.

وی با اشاره به اینکه ۳۵ درصد مردم کشور چاقی مطلق دارند، تاکید کرد: با شعار و بخشنامه نمی توان کاری انجام داد و باید به صورت جهادی مثل شهدا که در مقابل دشمن ایستادگی کردند، ما نیز باید با ورزش کردن خودمان را در مقابل بیماری ها ایمن کنیم.

حسین زاده با بیان اینکه بیشترین میزان درخواست مرخصی های استعلاجی مربوط به همکارانی است که ورزش نمی کنند، تصریح کرد: وزارت نیرو همواره بر اهمیت و توجه به ورزش تاکید داشته و انتظار داریم همکاران ما به این مهم توجه داشته باشند.

دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو در پایان از میزبانی شایسته شرکت توزیع نیروی برق اهواز تقدیر و بر همکاری بیشتر در زمینه میزبانی سایر مسابقات ورزشی در بخش آقایان و بانوان، تاکید کرد.

گفتنی است ششمین دوره مسابقات سراسری شنا و چهاردهمین دوره مسابقات سراسری بانوان وزارت نیرو به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق اهواز و در سالن های ورزشی گیت بوستان این شهرستان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار