مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی:
مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت:۲۱۰ راهبر شغلی با کمیته امداد استان مرکزی در ایجاد اشتغال برای مددجویان این نهاد در سال جاری تا کنون همکاری دارند
کد خبر: ۸۰۷۴۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 21 December 2019

 قنبر موسی نژاد، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه راهبری شغلی یکی از راهبرد‌های کارآفرینی در کمیته امداد است اظهار کرد: ۲۱۰ راهبر شغلی با کمیته امداد استان مرکزی در ایجاد اشتغال برای مددجویان این نهاد در سال جاری تا کنون همکاری دارند.

وی راهبری شغلی را اقدامی مؤثر در جهت پایدارسازی اشتغال مددجویان و توانمندسازی آن‌ها دانست و تصریح کرد: راهبر شغلی کسی است که در یک‌رشته تخصصی تجربه‌اندوزی کرده و موفق عمل کرده و زنجیره شغلی را برای تداوم شغلی مددجو تعریف می‌کند و به‌عنوان راهبر شغلی به‌صورت مداوم به مددجویان تحت حمایت که مستعد کارآفرینی و ورود به عرصه کار هستند مشاوره می‌دهد.

وی در ادامه گفت: ارائه مشاوره در چگونگی تهیه مواد اولیه، بازاریابی و فروش محصولات تولیدی از دیگر اقدامات راهبران شغلی است.

وی افزود: با اجرای طرح راهبری شغلی، کارآفرینان، طرح‌های اشتغال‌زایی خود را به کمیته امداد پیشنهاد داده و پس از بررسی، با انعقاد تفاهم‌نامه در خصوص توانمندسازی مددجویان و ایجاد اشتغال پایدار برای آنان اقدام می‌کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان در پایان گفت: در سال جاری تاکنون ۲۳۰۰ فرصت شغلی با صرف اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان  برای مددجویان تحت حمایت ایجاد شده که امیدواریم با همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال و جذب کامل سهم استان تا پایان سال به میزان ۱۴۰ میلیارد تومان، آمار اشتغال افزایش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار