سرپرست اوقاف و امور خیریه دامغان:
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه دامغان از ثبت ۱۲ مورد وقف جدید در این شهرستان خبر داد و گفت: موقوفات دامغان به یک هزار و ۱۱۱ مورد رسید.
کد خبر: ۸۰۸۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰ 24 December 2019

موقوفات دامغان به ۱۱۱۱ مورد رسید/ ثبت ۱۲ وقف جدید

به گزارش تابناک سمنان: علی‌اصغر مقیمیان ضمن بیان اینکه ترویج فرهنگ وقف یکی از رویکردهای مهم این نهاد محسوب می‌شود، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ مورد وقف جدید در دامغان ثبت‌شده است.

وی با اشاره به اینکه آمار موقوفات دامغان به یک هزار و ۱۱۱ مورد رسید، تصریح کرد: موقوفات افزوده‌شده از ابتدای سال جاری شامل مغازه، واحد مسکونی و باغ به ارزش ۳۰ میلیارد ریال است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه دامغان با تأکید بر اینکه تقویت موقوفات در حوزه‌های بهداشت، درمان و تأمین جهیزیه نو عروسان از سیاست‌های دیگر این نهاد است، افزود: این در حالی است که مردم خیرخواه و نیک‌اندیش در حوزه مراسم‌ها، مناسبت‌ها و عزاداری‌های ایام محرم و صفر فعالیت چشمگیری در زمینه وقف داشتند.

مقیمیان بابیان اینکه دامغان دارای دو هزار و ۶۰۰ بقاع متبرکه است، گفت: ظرفیت‌های لازم برای ترویج فرهنگ وقف در این شهرستان وجود دارد که باید با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها نسبت به افزایش آمار موقوفات اقدامی اساسی انجام شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار