نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمانشاه در بیانیه ای مشترک اقشار مختلف مردم را به شرکت در مراسم بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی دعوت کردند.
کد خبر: ۸۱۱۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ 04 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک ، آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در بیانیه‌ای مشترک اقشار مختلف مردم را به شرکت در مراسم بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی دعوت کردند.

در این بیانیه آمده است: مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت سردار رشید، سلحشور پرافتخار اسلام "سپهبد حاج قاسم سلیمانی " و جمعی از همراهان ایشان به دست دولت تروریست و جنایتکار امریکا، قلوب مردم ولایتمدار، انقلابی و مؤمن ایران اسلامی و سایر آزادی خواهان جبهه‌های مقاومت جهان اسلام را جریحه دار کرد و سبب انسجام، وحدت و تقویت جبهه مقاومت اسلامی شد.

به یقین آرامش و امنیت امروز کشور مرهون خون پاک مجاهدت‌های خالصانه و شجاعانه سردار پرافتخار اسلام است که در خط مقدم جهاد و مقاومت به عنوان پرچم دار عزت اسلام و ایران، رمز ایستادگی و وفاداری را به همگان آموخت.

بدون تردید راه سترگ ایثار و مقاومت سردار فداکار و عالی مقام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، این مبارز خستگی ناپذیر و سلحشور در نیروهای مقاومت اسلامی ادامه خواهد یافت و سبب وحدت بیشتر امت و ملت اسلام برای مبارزه با استکبار، جنایتکاران و نظام سلطه خواهد شد.

اینک به منظور گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام و یارانش و تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های امام (ره) و منویات رهبر معظم فرزانه انقلاب، مردم انقلابی و ولایتمدار استان کرمانشاه با حضور گسترده و پرشور در مراسم بزرگداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بار دیگر ندای استکبار ستیزی و عدالتخواهی را به گوش جهانیان خواهند رساند و انزجار خود را از ایادی ظلم و جور نشان خواهند داد و پاسخ محکم و دندان شکنی به آمریکای جنایتکار خواهند داد.

در این مراسم که روز یکشنبه ١٥ دی ماه در مسجد جامع کرمانشاه از ساعت ١٠ الی ١٢ برگزار می‌شود، همه مردم انقلابی یک صدا و همدل اعلام خواهند کرد که راه پرچمدار عزت ایران اسلامی ادامه خواهد یافت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار