کولیوند:
یک عضو فراکسیون ولایی مجلس تاکید کرد که امروز ایران بعد از ۴۰ سال از گذشت انقلاب در بالاترین سطح از قدرت نظامی در منطقه بوده و با اقتدار در برابر متجاوزان و جنایتکاران ایستاده است.
کد خبر: ۸۱۲۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ 08 January 2020

‌به گزارش «تابناک البرز»؛ محمدجواد کولیوند با اشاره به انتقام سخت ایران از آمریکا و حمله به پایگاه عین الاسد که نظامیان آمریکایی در آن مستقر بودند، بیان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند دیگر دوران "بزن در رو" آمریکا تمام شده و در مقابل هر عملیاتی و اقدامی که انجام می‌دهد باید پاسخگو باشد. دیشب اولین مرحله انتقام از آمریکایی‌ها آغاز شد و ۳۵ موشک به پایگاه عین الاسد در عراق که یکی از پایگاه‌های مهم آمریکایی بوده و سربازان و سران آمریکایی در آن مستقر هستند اصابت کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: ایران اولین گام خود را مقتدرانه برداشت و پاسخی کوبنده به جنایتکاران و متجاوزان داد. اگر نظامیان آمریکایی دست به کاری زده و کوچک‌ترین خطایی کنند از هر پایگاهی که در منطقه باشد مورد حمله قرار خواهند گرفت.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکا باید پاسخگوی جنایتی که انجام داد، باشد. قدرت نظامی و دفاعی ایران امروز با گذشت ۴۰ سال از انقلاب به بالاترین حد خود در منطقه رسیده است.

این عضو فراکسیون ولایی در ادامه تاکید کرد: ما شاهد بودیم در دوران تحریم و مشکلات اقتصادی، ایران هم در عراق با داعش جنگید و هم به کمک مردم یمن رفت. ایران آمادگی مبارزه در چندین جبهه با مستکبران را دارد.

کولیوند در ادامه با اشاره به طرح سه فوریتی اقدام متقابل علیه آمریکا که در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید، بیان کرد: ما شاهد بودیم که در روز گذشته مجلس ایران مقتدرانه پنتاگون و تمام سازمان‌های وابسته به آن را تروریست اعلام کرد و از سوی دیگر مجلس عراق نیز چندی پیش اخراج نیروهای آمریکایی را به تصویب رساند. این دو مقوله مهم از نظر قانونی آمریکا را به خروج از منطقه ملزم می‌کند. آمریکا با خطای استراتژیکی که انجام داد گور خود را در منطقه کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار