بر اساس حکم تعزیرات حکومتی مدیرعامل کارخانه آرد به جزای ۲۶ میلیارد تومان جریمه نقدی در حق دولت محکوم شد.
کد خبر: ۸۱۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴ 23 August 2015
در هفته جاری حکم نهایی پرونده مدیرعامل کارخانه آرد هرمزگان در شعبه تعزیرات حکومتی صادر شد. در این پرونده با گزارش بازرسان صنعت، معدن و تجارت پرونده تخلفی برای مدیرعامل یک کارخانه آرد در تعزیرات حکومتی تشکیل و این پرونده با عنوان عرضه خارج از شبکه مورد رسیدگی قرار گرفت که با بررسی های کارشناسی مشخص شد که این کارخانه به مدت دو سال است که علاوه بر عرضه خارج از شبکه اقدام به گرانفروشی کرده است.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل این کارخانه متخلف برابر قانون به پرداخت جزای نقدی ۲۶ میلیارد و ۲۰۸ میلیون تومان در حق صندوق دولت محکوم شد.

همچنین در پرونده دیگری یک قاچاقچی روغن زیتون به دلیل قاچاق این ماده غذایی به تعداد ۳۴۴ کارتن توسط ماموران دستگیر و با حکم تعزیرات به جزای نقدی ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد.

گلایه مدیر تعزیرات تهران از اصناف

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی رئیس تعزیرات تهران هم اعلام کرد: با گذشت یک سال از اجرای طرح مشترک اگرچه وضعیت بازار شهرستانی بهتر شده اما انتظارات مجوعه های نظارتی هنوز به طور کامل برآورده نشده است. بازار شهرستانی در حال حاضر ۳ مشکل دارد، مشکل در دید مشتری نبودن ترازو، سد معبر و برخورد نامناسب کسبه با مشتریان که باید به نحو شایسته همه دستگاه ها برای حل این مشکلات یکدیگر را در حد توان یاری کنند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار