رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خبر داد:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: 10 هزار شاخه گل توسط شورای هماهنگی و اتاق اصناف و همچنین 5 هزار گل از سوی آستان قدس رضوی بین زائران حرم رضوی در شب میلاد امام رضا(ع) توزیع می‌شود.
کد خبر: ۸۱۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۳ 23 August 2015
حجت‌الاسلام سیدمحمد سلطانی در نشستی خبری در زمینهٔ جشن‌های ولادت امام رضا (ع) اظهار کرد: در شب ولادت حضرت رضا (ع) مراسم گلباران حرم مطهر رضوی با حضور اقشار مختلف جامعه و خادمان حرم امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه رأس ساعت 16:30 از عرصه میدان شهدا آغاز می‌شود و تا حرم رضوی ادامه می‌یابد و سخنران این مراسم آیت‌الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه (س) است و مداحان کشوری نیز در این برنامه به مدیحه‌سرایی می‌پردازند.

سلطانی بیان کرد: اقامه نماز مغرب و عشا در صحن جامع رضوی با حضور برگزارکنندگان مراسم انجام می‌شود و البته در این مراسم بهتر است که هر یک از شرکت‌کنندگان یک شاخه گل همراه خود داشته باشند البته 10 هزار شاخه گل توسط شورای هماهنگی و اتاق اصناف و همچنین 5 هزار گل از سوی آستان قدس رضوی بین جمعیت توزیع می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: پیش‌بینی‌شده خادمان و کارکنان حرم رضوی این گل‌های متبرک را جمع‌آوری کنند و به عروس و دامادها و خانواده‌هایی که برای مراسم خطبه عقد به حرم رضوی می‌آیند و همچنین به بیماران سطح شهر داده شود.

وی خاطرنشان کرد: سازمان اتوبوسرانی مشهد تسهیلات لازم را برای ایاب و ذهاب شرکت‌کنندگان در نظر گرفته است.

سلطانی اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از والدین فرزندانی که روز 11 ذیقعده امسال پا به عرصه وجود بگذارند و اسم آنها علیرضا، رضا، موسی الرضاو ابوالحسن باشد، تجلیل می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار