کد خبر: ۸۱۹۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵ 01 February 2020

بهروز ندایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در بررسی اولیه هیات نظارت استان ۹۵ داوطلب نمایندگی مجلس تایید صلاحیت شده بودند که بعد از بررسی دوباره این تعداد به ۱۱۴ نفر رسیده و هنوز تایید یا رد صلاحیت ۲ نامزد اعلام نشده است.

وی بیان کرد: در حوزه انتخابیه اردبیل، نمین، نیر و سرعین ۴۶ داوطلب ،حوزه انتخابیه پارس‌آباد، اصلاندوز و بیله‌سوار ۲۸ نفر ، گرمی ۶ نفر، مشگین‌شهر ۱۰ نفر و حوزه انتخابیه خلخال و کوثر هم ۲۴ داوطلب انتخابات مجلس تایید صلاحیت شدند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفندماه سال ۱۳۹۸ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

استان اردبیل دارای پنج حوزه انتخابیه است و در مجموع هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

تائید 114 نامزد انتخابات در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام عبدالله بیدار بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس نتایج دومین مرحله از رسیدگی شورای نگهبان به صلاحیت داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس که قبل از ظهر امروز به فرمانداری‌ها اعلام شده، صلاحیت ۱۱۴ نفر از داوطلبان نامزدی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اردبیل تایید شده است.

وی افزود: به‌طور کلی ۵۵ درصد از داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس در استان اردبیل تایید صلاحیت شده‌اند.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان اردبیل بیان کرد: در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین وسرعین ۴۶نفر، در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله‌سوار واصلاندوز ۲۸نفر، در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر ۲۴نفر، در حوزه انتخابیه گرمی ۶ نفر و در حوزه انتخابیه مشگین شهر ۱۰ نفر تایید صلاحیت شدند.

وی گفت: داوطلبان رد صلاحیت شده ۳ روز دیگر فرصت دارند تا شکایات، اسناد و مدارک خود را به هیأت نظارت استان و یا دفتر شورای نگهبان در تهران تحویل دهند.

گفتنی است؛ لیست نهایی نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور تا پایان وقت روز ۲۲ بهمن ماه به فرمانداری‌ها و داوطلبان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار