سرهنگ رضا عزیزی با اشاره به وضعیت تردد در گردنه‌های استان همدان، گفت: به علت بارش برف در گردنه‌ها امکان حرکت تریلی‌ها حتی با وجود زنجیر چرخ وجود ندارد و طرح ممنوعیت تردد برای این خودرو‌ها اعمال می‌شود.
کد خبر: ۸۱۹۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ 01 February 2020
رئیس پلیس راه استان همدان بااشاره به بارش برف در جاده‌های استان همدان از ممنوعیت تردد تریلی در گردنه‌های استان همدان خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ عزیزی با اشاره به بارش برف در شهر‌ها و محور‌های مواصلاتی استان همدان اظهار داشت: تمام معابر استان همدان لغزنده است و تردد در گردنه‌ها بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست.

وی با اشاره به وضعیت تردد در گردنه‌های استان همدان، گفت: به علت بارش برف در گردنه‌ها امکان حرکت تریلی‌ها حتی با وجود زنجیر چرخ وجود ندارد و طرح ممنوعیت تردد برای این خودرو‌ها اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه تا اطلاع ثانوی محدودیت تردد تریلی در گردنه‌های استان همدان برقرار است، گفت: رانندگان باید برای تردد در محور‌های مواصلاتی استان همدان تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

وی از رانندگان خواست در عبور از مسیر‌های استان همدان با سرعت مطمئنه حرکت کنند و تجهیزات گرم و زمستانی همراه داشته باشند.

سرهنگ عزیزی تاکید کرد: رانندگان باک بنزین خودرو‌ها را به هنگام رانندگی پر کنند و از سالم بودن برف پاک‌کن خودروی خود نیز مطمئن شوند ضمن اینکه با رعایت قوانین و مقررات و سرعت مطمئنه در مسیر‌ها تردد کنند.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان نیز با بیان اینکه در تمام محور‌های همدان بارش برف و کولاک گزارش می‌شود، عنوان کرد: به علت نبود ایمنی کافی محور همدان _. گنجنامه _. تویسرکان مسدود است و محور جایگزین همدان _. جوکار _. تویسرکان انتخاب شده است.

بابک گردان با توصیه به رانندگان برای رعایت نکات ایمنی تاکید کرد: رانندگان برای دریافت اطلاعات راه‌ها می‌توانند با شماره تلفن ۱۴۱ تماس بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار