محمد هادی ارباب در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه شرکت های خدماتی کرمانشاه گفت: برخورد اتحادیه تنها با پارکینگ های دارای پروانه اتحادیه بوده و در غیر این صورت نمی تواند با آنها برخورد کند.
کد خبر: ۸۱۹۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 02 February 2020

محمد هادی ارباب در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه  ضمن اشاره به ۳۷۰ عضو این اتحادیه اظهار داشت: ۱۲۰ مورد مربوط به پارکینگ و توقف های سطح شهر و مابقی مربوط به آموزشگاه های تعلیم رانندگی، بازی های غیر رایانه ای یا همان شهربازی‌ها، بازاریابی غیر شبکه ای، خدمات مربوط به مراسمات و جشن ها و نیز تنظیف اماکن، خدمات مربوط به ثبت شرکت و گرمابه داران است. در بخش پارکینگ و توقف گاه های سطح شهر که بیشترین مشکلات در آن موجود است بیش از ۶۴ مورد از آنها موفق به اخذ پروانه کسب شده و مابقی به خاطر عدم دریافت استعلام از ادارات مربوطه و یا اینکه زیرمجموعه ادارات و ارگان های دولتی هستند پروانه کسب را دریافت نکرده اند. و تعیین ضوابط و برخورد اتحادیه تنها با پارکینگ های دارای پروانه اتحادیه بوده و در غیر این صورت نمی تواند با آنها برخورد کند.

وی با بیان اینکه اتحادیه شرکت های خدماتی پس از منفک شدن از اتحادیه تجهیزات پزشکی در سال ۹۱ به صورت مستقل کار خود را انجام داده افزود: بازرسی‌های اتحادیه توسط بازرسان آن به طور موازی با بازرسی های اتاق اصناف انجام شده که در واقع ابزار اتحادیه ها هم استفاده از بازرس های اتاق اصناف است.وهر اتحادیه ای مثل شرکت های خدماتی، تنها یک بازرس ذارد که قدرت اجرایی ندارند. تنها بازرسان اتاق اصناف دارای قدرت اجرایی بوده و بازرسان اتحادیه در حد تذکر انجام وظیفه می کنند.

ارباب در پایان با بیان اینکه شرکت های خدماتی که به منازل نیروی کار میفرستند نیز زیر مجموعه اتحادیه می باشند خاطر نشان کرد: بازرسان اتحادیه شرکت های خدماتی از ابتدای فعالیت خود در سال ۱۳۹۱ با شناسایی پارکینگ ها و توقف گاه های سطح شهر و شرکتهای خدماتی با تذکر به آنها موفق به جذب اعضای این اتحادیه شده اند. در رابطه با پارکینگ ها و شرکتهای خدماتی که برای منازل نیرو می فرستند با دادستانی محترم همکاری کرده تا آنها را ساماندهی کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار