احسان منصور کیایی خبرداد :
به گزارش تابناک سمنان: احسان منصور کیایی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر حمل‌ونقل استان خبر داد و گفت: افزایش ضریب ایمنی و سلامت سفر در دستور کار است.
کد خبر: ۸۲۰۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ 05 February 2020

Image result for احسان منصور کیایی تابناک سمنان"

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ضمن بیان اینکه مسافرت‌های برون‌شهری در روزهای اخیر افزایش‌یافته است، اظهار داشت: اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر حمل‌ونقل و بخش مسافر در استان باهدف افزایش ضریب امنیت و سلامت سفر در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های نظارتی ویژه کنترل ناوگان مسافربری تشکیل‌شده است، افزود: این گروه‌ها با استقرار در نقاط موردنظر و پاسگاه‌های پلیس‌راه نسبت به کنترل و نظارت مضاعف ایمنی رانندگان و ناوگان اتوبوسی اقدام می‌کنند.

احسان منصور کیایی بابیان اینکه این طرح با مشارکت پلیس‌راه استان سمنان به‌صورت منظم در محورهای مواصلاتی استان اجرایی می‌شود، تأکید کرد: کاهش تخلفات از سوی رانندگان جاده‌ای از مهم‌ترین مزایای اجرای این طرح محسوب می‌شود.

منصور کیایی بابیان اینکه کنترل مضاعف دستگاهی و فیزیکی راننده و ناوگان در مقابل تمام پاسگاه‌ها توسط پلیس‌راه در ساعات ۲۲ تا هفت صبح انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: طرح تشدید و غربالگری سلامت رانندگان مسافربری با اولویت آزمودن اعتیاد و رسیدگی فوری به گزارش‌های موردی تخلفات حمل‌ونقلی رانندگان و ناوگان مسافربری و باری منعکس‌شده از دیگر موارد نظارتی در این بخش است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان از اجرای دستورالعمل صدور، تمدید، تعویض و لغو برگ فعالیت ناوگان حمل‌ونقل بار و مسافر برون‌شهری و روستایی خبر داد و گفت: این امر باهدف افزایش ایمنی و کاهش اختلال در بخش حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای نیز ابلاغ‌شده که بر این اساس در صورت ارتکاب هریک از تخلفات عنوان‌شده به‌شدت برخورد می‌شود.

وی همچنین گفت: با توجه به نوع تخلف، دفعات و تکرار تخلفات نسبت به تذکر یا غیرفعال نمودن کارت هوشمند ناوگان مربوطه تا مدت حداکثر یک سال تصمیم‌گیری می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار