ساری - فرمانده سپاه کربلای مازندران، بابیان اینکه ساخت یادمان شهدا در استان در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: حسینیه شهدای سپاه کربلا به نام حسینیه اعظم و زیارتگاه شهدا نامگذاری شده است.
کد خبر: ۸۲۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲ 24 August 2015
 به گزارش تابناک سردار محمد حسین بابایی ظهر دوشنبه در همایش تجلیل از خادمان ۳۰ شهید غواص در مجتمع غدیر سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه باید شکر خدا را به جای آوریم تا از نعمت‌های آن برخوردار شویم و اگر کفران نعمت کنیم مورد غضب خداوند قرار می‌گیریم، اظهار داشت: برای داشتن نعمت باید دیدن نعمت، صاحب نعمت و ادای حق نعمت گام بر داریم.
وی بابیان اینکه انقلاب و جنگ نعمت است که صاحبان آن شهدا هستند، افزود: باید با صداقت، بصیرت و پیروی از رهبری، ادای دین به این بزرگواران داشته باشیم.
سردار بابایی با اشاره به اینکه باید ادامه دهنده راه شهدا و پاسداری از خون آنها باشیم، تصریح کرد: صاحب نعمت حفاظت و امنیت در کشور مقام معظم رهبری است که رهرو ایشان بودن موجب عزت، امنیت و سربلندی کشور است.
وی  از حضور پررنگ مردم در مراسم استقبال و میزبانی شهدای غواص در استان خبر داد و اذعان داشت: تصویر برداران از حضور مردم در مراسم استقبال تصویر برداری کردند که باید این تصاویر بصورت مستند آرشیو شود.
سردار بابایی با اعلام اینکه اخلاص موجب برگزاری خوب و مطلوب این مراسم شد، تصریح کرد: اخلاص شهدا، مردم و مسئولان اجرایی در مراسم ۳۰ شهید غواص، شکر نعمت دارد.
وی با اشاره به اینکه باید آرمان شهدا را زنده نگه داریم، اظهارداشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب زنده نگه داشتن یاد شهدا از شهادت کمتر نیست.
سردار بابایی در خصوص مراسم اربعین این شهدا و شهدای استان، گفت: مراسم یادواره شهدا و اربعین ۳۰ شهید غواص ۱۹ شهریور سال جاری در فریدونکنار برگزار می شود و یک برنامه برجسته در حسینیه شهدای کربلای مازندران در دستور کار داریم.
سردار بابایی از تدوین نقشه راه یک ساله تا نخستین سالگرد شهدای غواص در استان خبر داد.
همچنین مدیرکل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس مازندران با تقدیر و تشکر از حضور مردم در مراسم استقبال، تشییع و خاک‌سپاری ۳۰ شهید غواص در این استان، گفت: حضور مردم در مراسم این شهدا بی نظیر بود.
سردار عبدالله ملکی بابیان اینکه این اقدام مردم یک اقدام خدایی بوده است، اظهار داشت: مراسم چهلم و سالگرد این شهدا در حسینیه عاشقان ساری و شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.
وی بابیان اینکه برای شهرها و شهرک‌های ساحلی همچون کلاردشت و کیاسربرنامه خاک‌سپاری شهدا را نداشته‌ایم، گفت: ۱۰ شهید در کلاردشت و دو شهید در کیاسر مورد استقبال قرارگرفته‌اند.   
نقل از:مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار