تابناک / رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۸ مورد جدید مبتلا به کووید ۱۹ در گیلان خبر داد.
کد خبر: ۸۲۷۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱ 02 March 2020

تابناک / رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۸ مورد جدید مبتلا به کووید ۱۹ در گیلان خبر داد.

 

شناسایی ۲۸ مورد جدید مبتلا به کووید ۱۹ در گیلان دکتر کیانوش جهان پور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: بر اساس نتایج آزمایشگاهی ابتلای ۳۸۵ مورد جدید به کووید ۱۹ (کروناویروس جدید) در کشور قطعی شده و مجموع مبتلایان به این بیماری در کشور، به ۹۷۸ نفر رسید.

او افزود: از بین مبتلایان جدید، ۱۷۰ نفر مربوط به تهران، ۴۴ نفر مربوط به مرکزی، ۳۱ نفر مربوط به البرز، ۳۰ نفر مربوط به قم، ۲۸ نفر مربوط به گیلان، ۱۷ نفر مربوط به خراسان رضوی، ۱۳ نفر مربوط به اصفهان، ۱۱ نفر مربوط به مازندران، ۹ نفر مربوط به خوزستان، ۸ نفر مربوط به لرستان، ۸ نفر مربوط به استان فارس، ۳ نفر مربوط به سمنان، ۳ نفر مربوط به همدان، ۲ نفر مربوط به کرمانشاه، ۲ نفر مربوط به هرمزگان، ۲ نفر مربوط به کرمان، ۲ دونفر مربوط به خراسان جنوبی، یک نفر مربوط به سیستان و بلوچستان و یک نفر مربوط به ایلام، است.

سخنگوی وزارت بهداشت و درمان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان بر اثر این بیماری به ۵۴ نفر افزایش یافت.

دکتر کیانوش جهان پور افزود: مهمترین توصیه ما برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید ۱۹ برای مردم عزیز، رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و همچنین پرهیز از سفر‌ها و تردد‌های غیرضروری شهری و بین شهری است.

او تصریح کرد: خوشبختانه آمار بهبود یافتگان مبتلایان به کووید ۱۹ در کشور رو به افزایش است و تا کنون ۱۷۵ نفر بهبود یافته اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار