معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی :
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: توزیع ۳۶ هزار بطری ۲۵۰ سی‌سی الکل ۷۰ درصد در سه شهرستان درگیر کرونا ویروس این استان آغاز شد.
کد خبر: ۸۲۸۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲ 05 March 2020

به گزارش تابناک مرکزی محمدجواد قربانیان ، در حاشیه توزیع الکل و مواد ضد عفونی درصنوف استان گفت: این میزان الکل ۷۰ درصد در سه شهرستان اراک، دلیجان و ساوه با تدابیر ویژه و نظارت بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: این میزان الکل در فروشگاه‌های لوازم پزشکی و آرایشی توزیع می‌شود و با قیمت مصوب هر شیشه ۲۵۰ سی‌سی ۹۵ هزار ریال به دست مصرف کننده می‌رسد.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های رسیده از سوی بازرسان نهادهای نظارتی هیچ کمبودی در حوزه شوینده‌ها به خصوص مایع دستشویی در استان وجود ندارد.

قربانیان در خصوص کمبود ماسک نیز گفت: واحد تولیدی ماسک زرندیه روزانه بیش از ۱۰۰ هزار ماسک تولید می‌کند اما این واحد تولیدی باید کل کشور را پشتیبانی کند، بنابراین مردم باید بدانند که مصرف ماسک مخصوص شرایط و افراد خاص باشد چرا که در غیر این صورت به هیچ نمی‌توان کمبود آن را جبران کرد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در خصوص اقدامات این سازمان‌ در بازار شب عید امسال نیز گفت: ۵۰ کارشناس و بازرس در این راستا به صورت شبانه‌روزی در استان فعالیت می‌کنند.

قربانیان اظهار داشت: بازرسی از واحدهای صنفی توسط بازرسان و کارشناسان این نهاد با اولویت مراکز عرضه کیف و کفش، پوشاک، آجیل و خشکبار، مواد پروتئینی و میوه و تره‌بار ، به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، انجام می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار