فرد شيادی که با تعارف نوشيدني های مخلوط به مواد بيهوش کننده به مردم، از آنان سرقت می کرد، توسط ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه دستگير شد.
کد خبر: ۸۳۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳ 26 August 2015
سرهنگ رضا شیرزادی فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه در این خصوص گفت:  دو نفر از شهروندان  شکایتی مبني براينکه در زمان صرف عصرانه در حاشيه رودخانه "قره سو" فردي در پوشش لباس سربازي به بهانه نياز به تماس تلفني به آنها مراجعه و پس از استفاده از تلفن همراه براي تشکر چند پاکت آب ميوه به آنها تعارف کرده که پس از نوشيدن آبميوه هر دو نفر بيهوش و بعد از چند ساعت هوشيار شده اند، مطرح کردند.

سرهنگ شيرزادي افزود: مالباختگان پس از بيداري متوجه سرقت 500 هزارريال وجه نقد و يک رشته گردنبند طلا و گوشي تلفن خود شدند.

وي اظهار کرد: این موضوع توسط ماموران کلانتري 23 تعاون پيگيري و پس از رهگيري تلفن همراه موفق به شناسايي محل اختفاي سارق در يکي از محلات اطراف کلانتري شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه گفت: طي عملياتي غافلگيرانه اين فرد دستگير و در بازرسي از محل ضمن کشف عوامل مسروقه يک دستگاه خوردو پژو که در سرقت ها از آن استفاده مي شد، کشف و ضبط گرديد.


شيرزادي تصريح کرد:در بازرسي از مخيگاه سارق دستگير شده مقداري از وسايل مسروقه کشف و مشخص شد سارق به وسيله يک دستگاه پژو اقدامات مجرمانه خود را انجام مي داده است که خودرو مورد نظر نيز توقيف شد.

اين مقام انتظامي با بيان اين که متهم در تحقيقات اوليه به سرقت به روش بي هوشي افراد از طريق مواد خوراکي و آب ميوه اعتراف کرد خاطر نشان کرد:پليس همواره به شهروندان توصيه نموده که از قبول نوشيدني از افراد غريبه پرهيز نمايند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار