کد خبر: ۸۳۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳ 26 August 2015
11 طرح عمرانی و عام‌المنفعه رودبار و منجیل در دومین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.
 خبرگزاری فارس: 11 طرح عام‌المنفعه رودبار افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، در دومین روز از هفته دولت و با مسئولان 11 طرح عمرانی و عام‌المنفعه این شهرستان عصر امروز به بهره‌برداری رسید.

رونمایی تابلوی یادمان 28 شهید والامقام منجیل، پارک مادر و کودک، روکش آسفالت دو خیابان شهر منجیل با مجموع 8 میلیارد و 450 میلیون ریال هزینه از جمله طرح‌های افتتاح شده بود.

8 پروژه عمرانی عام‌المنفعه و طرح اشتغالزا با 17 میلیارد ریال هزینه در آغوزبن، لویه و رستم‌آباد بخش مرکزی رودبار افتتاح شد.

افتتاح دو مرغداری 24 هزار قطعه‌ای گوشتی در لویه و آغوزبن، آسفالت، موزائیک فرش، جدول‌گذاری، 600 متر جوی بتنی در رستم‌آباد، دو واحد مسکن مددجویان زیرپوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و یک طرح اشتغالزای مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) از دیگر طرح‌های امروز بود.

رونمایی از یادمان شهید بهاری و تابلوی تصاویر 40 شهید والامقام در رستم‌آباد، بهره‌برداری از طرح‌های اشتغالزایی بخش مرکزی رودبار و ... از دیگر طرح‌های این شهرستان بود.

فرماندار رودبار در مراسم رونمایی از تابلوی یادمان 28 شهید والامقام منجیل با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت یادآور رشادت، مقاومت و دلاور‌مردی‌های مردم سرافراز و بزرگ ایران اسلامی است.

سیدمحمد احمدی با بیان اینکه برای خدمت به مردم نباید از هیچ کوششی دریغ کنیم، تصریح کرد: مسئولیت ما در این مقطع بسیار خطیر و سنگین است.

وی از افتتاح 103 پروژه و طرح عمرانی با اعتبار بالغ بر 630 میلیارد ریال در هفته دولت جاری در رودبار خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار