رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: یکی از دغدغه‌ها فروشگاه‌های بزرگ بوده که باید در این فروشگاه‌ها فاصله‌ها به‌خوبی رعایت شود.
کد خبر: ۸۳۸۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۸ 13 April 2020

به گزارش تابناک قم، محمدرضا قدیر، با اشاره به اهمیت اجرای طرح فاصله گذرای هوشمند اظهار داشت: اگر موضوع فاصله‌گذاری را کنار بگذاریم میزان مبتلایان افزایش پیداکرده و باید شاهد اوج مبتلایان به کرونا باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌ها فروشگاه‌های بزرگ بوده که باید در این فروشگاه‌ها فاصله‌ها به‌خوبی رعایت شود، خاطرنشان کرد: برخی از صنوف کم ریسک بوده که با دریافت مجوز می‌توانند شروع به کار کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: با توجه به کنترل‌هایی که شده تعداد بستری‌ها کاهش پیداکرده و بیماری تا حدودی در حال کنترل است و ورود و خروج‌ها به‌خوبی کنترل می‌شود.

قدیر با تأکید بر اینکه باید سفرهای داخلی استانی به حداقل برسد، یادآور شد: هیچ‌گونه تجمعی نباید صورت گیرد تا ویروس کرونا به اتمام برسد و انشاالله شاهد پیک دوم کرونا نباشیم.

وی گفت: در حال حاضر 2 بیمارستان از 5 بیمارستانی که مخصوص ارائه خدمات به بیماران کرونایی بود مشغول فعالیت هستند، که بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) بیماران کرونایی پذیرش نمی‌کند ولی بیمارستان شهید بهشتی همچنان در خدمت بیماران کرونایی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: برخی از مطب‌های پزشکان باید حتماً فعالیت کنند و رعایت موارد بهداشتی را مورد تأکید قرار دهند، متخصصان عفونی و داخلی و کودکان می‌توانند فعالیت کرده ولی دندانپزشکی‌ها که پرخطر هستند مجوز فعالیت ندارند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار