بهمن سعیدی پور در گفتگو با تابناک:
رییس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه از آغاز برگزاری کلاس های آنلاین بر بستر سامانه LMS به دلیل شیوع کرونا ویروس خبر داد.
کد خبر: ۸۳۸۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 13 April 2020

بهمن سعیدی پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن اشاره به تعطیلی دانشگاه های سراسر کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: به منظور جلوگیری از لطمه درسی دانشجویان تمامی کلاس های تئوری دانشگاه پیام نور به صورت همزمان با سراسر کشور و همچنین منطقه ۵( استان های کرمانشاه، کردستان و ایلام ) به صورت الکترونیکی در حال برگزاری است.

وی افزود: برنامه کلاس ها از قبل توسط مرکز استان به واحدها ابلاغ شده و امکان دسترسی دانشجویان به کلاس های الکترونیکی بر بستر تلفن های همراه و سیستم های رایانه ای است. سرورهای پشتیبان در استان کرمانشاه از پیش آماده شده بطوریکه استان های کردستان و ایلام نیز از طریق سرور کرمانشاه پشتیبانی می شوند.

رییس دانشگاه پیام نور استان با بیان اینکه تدریس غیرحضوری در قالب الکترونیک و نه مجازی بوده خاطرنشان کرد: اساتید و دانشجویان طبق برنامه از پیش اعلام شده سر کلاس های الکترونیک حاضر می شوند؛ تدریس از طریق بارگذاری pdf , word, powerpoint انجام شده و دانشجویان می توانند سوالات خود را بپرسند.

سعیدی پور در پایان ضمن اشاره به استفاده آنلاین و همچنین آفلاین به صورت استفاده از خلاصه و یا کامل کلاس ها پس از اتمام آن ابراز داشت: کمتر از ده درصد کلاس های دانشگاه پیام نور به صورت عملی بوده که این دروس پس از اتمام کلاس های الکترونیکی موکول می شود. لازم به ذکر است که تا پایان شهریور ماه برای برگزاری کلاس های عملی و آزمایشگاهی فرصت بوده و درصورت بازگشت به وضعیت عادی کلاس های مذکور به صورت حضورت برگزار خواهد شد.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار