پرویز ایده پور در گفتگو با تابناک:
فرماندار پاوه گفت: سازمان‌های مردم نهاد برای مهار کرونا در شهرستان به میدان آمدند.
کد خبر: ۸۳۹۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲ 15 April 2020

سازمان‌های مردم نهاد برای مهار کرونا به میدان آمدند

پرویز ایده پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با آن بیان کرد: پس از ابلاغ این طرح توسط ستاد مبارزه با کرونا مردم منطقه با اتکا به فرهنگ بومی خود به خوبی آن را اجرا کردند.

فرماندار پاوه با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد برای مقابله با ویروس کرونا به کمک دستگاه‌های اجرایی شهرستان آمدند ابراز داشت: شهرستان پاوه پس از تهران بیشترین سازمان‌های مردم نهاد (NGO) را تشکیل داده که در بحران شیوع کرونا به کمک دستگاه‌های اجرایی آمده اند. هدف از همکاری با سازمان‌های مردم نهاد افزایش فرهنگ عمومی به منظور اجرای فاصله گذاری اجتماعی است.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی در نقض موارد بهداشتی در شهرستان مشاهده نشده و مردم به دامان طبیعت رجوع نکرده اند. لازم به ذکر است که آغاز فعالیت واحد‌های صنفی کم خطر در شهرستان مجاز بوده، اما مردم تا پایان کرونا تمایلی به باز کردن مغازه‌های خود ندارند.

ایده پور با اشاره به تعطیلی اماکن ورزشی، تالار‌های پذیرایی و نماز‌های یومیه جماعت خاطرنشان کرد: واحد‌های صنفی عرضه کننده موادغذایی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند؛ بطوریکه صفوف نانوایی‌های شهر برای جلوگیری از تجمع خط کشی شده اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار