فرمانده سپاه بهشهر گفت: نخستین مرحله رزمایش کمک مومنانه به منظور خدمت‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج در این شهرستان با رمز "لبیک یا خامنه ای" آغاز شد.
کد خبر: ۸۴۲۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴ 26 April 2020

فرمانده سپاه بهشهر گفت: نخستین مرحله رزمایش کمک مومنانه به منظور خدمت‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج در این شهرستان با رمز "لبیک یا خامنه ای" آغاز شد.

حسن پورقربان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز نیمه شعبان و لزوم حمایت از اقشار ضعیف و نیازمند؛ سپاه و بسیج مثل همیشه با تمام قوا پای کار آمدند و با اجرای رزمایش سراسری کمک مؤمنانه، به نیازمندان و کسانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند، کمک کنیم.

وی تصریح کرد: در این روزها که عده‌ای از مردم با سختی زیاد معیشت خود را تامین می کنند؛ رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه در کشور فرصتی برای کمک به نیازمندان و اقشار آسیب دیده جامعه فراهم کرده تا در این روزهای سخت هم با همدلی در کنار آن‌ها باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان بهشهر خاطرنشان کرد: ۳ هزار و ۹۵۰ عدد بسته معیشتی کالا بین خانوارهای نیازمند و مشاغلی از قبیل؛ (دستفروشان؛ کارگران ساختمانی روز مزد؛ خانواده متوفی که مریض کرونایی دارند و خانواده زندانیان نیازمند) که حین شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح شهرستان دچار آسیب شدند؛ در شهرستان بهشهر توزیع شد.

پورقربان ادامکه داد: "سپهبد حاج قاسم سلیمانی" فرمانده جبهه مقاومت هر زمان که میدید مشکلی در داخل کشور ایجاد میشد خودش در خط مقدم کمک به مردم حضور داشت و این حرکتی که امروز بسیجیان ما آغاز کرده اند معنادار است و نشان می‌دهد که جنس این حرکت از جنس مکتب سلیمانی است.

وی در پایان ضمن تشکر از زحمات مسؤولین و خیرین شهرستان بهشهر با ابراز امیدواری نسبت به برگزاری پرشورتر و گسترده‌تر مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی، گفت: به منظور حمایت حداکثری از محرومان و مستمندان به همه افراد توانمند از نظر مالی توصیه می‌شود تا با اتحاد و همدلی یاری‌رسان در این امر خدا پسندانه باشند تا بتوان در این ماه مبارک، خانواده‌های بیشتری را حمایت کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار