همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت همایش بزرگ دوچرخه‌سواری همگانی در اردبیل با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۸۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴ 28 August 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این همایش که صبح امروز در مسیر مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل در میدان بسیج اردبیل تا ساختمان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل در شهرک زرناس برگزار شد دوچرخه‌سواران مسیر تعیین شده را طی کرده و به شرکت‌کنندگان در این همایش به قید قرعه جوایزی نیز اهدا شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل در مراسم پایانی برگزاری این همایش همگانی دوچرخه‌سواری در اردبیل اظهار کرد : ما در مناسبت‌های مختلف همچون دهه فجر، سوم خرداد، و هفته دولت چنین همایش‌های را به صورت فراگیر و با حضور جوانان و نوجوانان و دیگر گروهای سنی برگزار می‌کنیم و هدفمان توسعه و ترویج فرهنگ ورزش همگانی و ارتقای سلامت شهروندان است.

بابک پورپناهی افزود: استقبال خوبی را از سوی هموطنانمان در این همایش شاهد بویدم که از اولین ساعات امروز در این همایش دوچرخه‌سواری شرکت کرده و سعی‌شان بر این بوده تا حفظ سلامتی و ارتقای تندرستی‌شان را به عنوان یک اصل اساسی مورد توجه قرار دهند.

وی رویکرد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری را با توجه به سیاست‌های شهردار جدید در ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و افزایش سرمایه‌های اجتماعی اعلام کرد و افزود: تلاشمان بر این است تا در نیمه دوم سال نیز در قالب همایش‌ها و برنامه‌های مختلف جشن و سرور سعی کنیم تا مشارکت عمومی مردم را در فعالیت‌های مختلف شاهد و ناظر باشیم.

پورپناهی یاد و خاطره شهیدان دولت رجایی و باهنر را گرامی داشت و بیان کرد: هفته دولت فرصتی برای همه خدمتگزاران به ویژه در سنگر خدمت‌رسانی شهرداری است تا اهداف و برنامه‌هایشان را به عموم مردم نیز برسانند که ما نیز از طریق رسانه‌ها اعلام می‌کنیم با برگزاری جشن‌ها، نمایشگاه‌ها، برنامه‌‌های ورزشی، فرهنگی، هنری و ... سعی کردیم در این پنج ماه سپری شده از سال در خدمت شهروندان باشیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل در ادامه سخنان خود تصریح کرد: این برنامه نیز جزئی از اهداف و برنامه‌های تدارک دیده سالانه ما است که قطعا به رونق بیشتر ورزش دوچرخه‌سواری و حضور عموم علاقمندان و مخاطبان کمک خواهد کرد که انتظار می‌رود بیش از هر زمان دیگر خانواده‌ها نیز به چنین رویکردی توجه و دقت کافی را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این همایش که با استقبال خوب جوانان و نوجوانان روبه‌رو شده بود شرکت‌کنندگان بعد از طی مسافت 4 کیلومتری به قید قرعه به بیش از 100 نفر از آنها هدایا و جوایزی اعطا شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار