معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خسارت ۱۵۰ میلیارد تومانی سیلاب گفت: سرما و برودت هوا، ۸۳ میلیارد تومان به باغات استان خسارت وارد کرد.
کد خبر: ۸۴۵۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ 04 May 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عزیز فیلی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر خسارت سیلاب اخیر به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حجم بارش‌های امسال معادل بارش‌های سال گذشته بوده اما خوشبختانه در سال جاری با اقدامات صورت گرفته، بارش‌ها خسارت کمتری به استان وارد کردند.
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خسارت‌های سیلاب فروردین سال ۹۸، یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بوده اما خسارت سیلاب در سال جاری ۱۵۰ میلیارد تومان برآورد شده است.
وی بیان کرد: در سامانه بارشی سوم فروردین که با بارش برف و برودت هوا همراه بود ۸۳ میلیارد تومان به باغات خسارت وارد شد و مابقی خسارات وارد شده در بخش راه‌های روستایی بوده است.
این مسوول تصریح کرد: راه‌های روستایی استان به این دلیل که خاکی و شنی هستند بعد از هر بار بارش قطع می‌شوند که مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است.
فیلی به خسارت سیلاب به مزارع پرورش ماهی اشاره و خاطرنشان کرد: سال گذشته خسارت فراوانی به مزارع ماهی وارد شده اما خوشبختانه خسارت در سال جاری کمتر بود که کشاورزان با بیمه محصولات خود خسارت‌ها را دریافت می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار