روح الله زاهدی با بیان اینکه بیشترین سرعت وزش باد در همدان ۸۰ کیلومتر بر ساعت بوده است، افزود: از فردا تا آخر هفته شاهد کاهش سرعت باد و غلظت غبار در آسمان استان خواهیم بود.
کد خبر: ۸۴۸۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳ 10 May 2020
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از افزایش سرعت وزش باد در بعدازظهر خبر داد و گفت: از فردا شاهد کاهش سرعت وزش باد و غبار در آسمان استان خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، زاهدی در تشریح وضعیت آب و هوای این هفته همدان اظهار کرد: برای امروز -یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه- وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشترین سرعت وزش باد در همدان ۸۰ کیلومتر بر ساعت بوده است، افزود: از فردا تا آخر هفته شاهد کاهش سرعت باد و غلظت غبار در آسمان استان خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه وزش باد باعث افزایش دمای کمینه در استان شده است، خاطرنشان کرد:طی ۲۴ ساعت گذشته همدان و نهاوند با ۲۴ درجه سانتی گراد گرم‌ترین نقاط استان گزارش شده و رزن به ۱۰ درجه سانتی گراد خنک‌ترین نقطه استان بوده است.

وی با بیان اینکه همدان امروز و دیروز گرم‌ترین روز خود را تجربه کرده است، تأکید کرد: طی ۲۴ ساعته گذشته تغییرات دمای استان همدان بین ۱۷ تا ۲۴ درجه سانتی گراد بوده است و انتظار می‌رود در ۲۴ ساعت آینده به ۲۳ درجه سانتی گراد برسد.

زاهدی در پایان درباره وجود ریزگرد‌ها در هوا، با بیان اینکه ذرات معلق در هوا آلودگی ناشی از آلاینده‌های صنعتی نیست، اظهار کرد: این ذرات گردوغبار و خاک است که منشأ آن کشور‌های منطقه غربی از جمله عراق است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار