کد خبر: ۸۵۰۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶ 14 May 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در گفت و گو با وب دا گفت:  در تاریخ ۲۳ ارديبهشت ماه  ٩٩ در ستاد استانی کرونا مطالبی را در خصوص فردی زندانی که باعث بیمارشدن ۷ نفر از اعضای خانواده خود شده عنوان نمودم. طبق گفته  مديريت شبكه شهرستان و کارشناس بیماری ها و بر اساس فرم اپیدمیولوژی تکمیل شده،  فرد بیمار  حدود دو ماه پيش از زندان آزاد شده است   و به مرخصی آمده بود.
وی ادامه داد:اما در بررسی های و استعلام‌های  تكميلي  مشخص شد که این بیمار از تاریخ ۱۴ اسفند به مرخصی  رفته است و دیگر حضوری در زندان نداشته است  و ايشان در زندان دچار كرونا نشده است .نامبرده  مدتي قبل از  بيماري سفري به اهواز داشته است  و به احتمال فراوان در استان خوزستان و شهر اهواز آلوده شده و  احتمالا بیماری را به افراد خانواده اش منتقل نموده است.
دکتر یزدان پناه در پایان گفت:جا دارد ضمن عذرخواهی از مسئولین قضایی و سازمان زندان ها در استان از تمهیدات و زحمات آنها در زمینه اجرای پروتکل های بهداشتی و قرنطینه سطح ۱ و۲ در زندان کمال قدردانی و تشکر را داشته باشم.
قطعا مهار این بیماری خطرناک با  همکاری و همیاری همه دستگاه های اجرایی و حاکمیتی میسر خواهد شد که خوشبختانه در این زمینه نیز  استان كهگيلويه و بويراحمد از استان های هماهنگ و موفق کشور مي باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار