رئيس کميسيون اقتصادي شوراي شهر، از مشارکت بانک اوکرايني در صنعت ساخت وساز شهر مشهد با سرمايه گذاري متقابل موسسه عسکريه در اوکراين خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸ 30 August 2015
«سيد عبدالکريم جوادي» که به تازگی از روند نامتناسب شرایط برای سرمایه گذاری در مشهد سخن گفته و عملیاتی شدن وعده فرش قرمز زیر پای سرمایه گذاران را در شهر بیشتر شعاری و غیر عملیاتی توصیف کرده بود اینک از مشارکت یک بانک اوکراینی در مشهد خبر می دهد.
وی درباره سرمايه گذاري و مشارکت سرمايه گذاران خارجي در پروژه هاي شهري گفت: در حال تفاهم با يک بانک اوکرايني براي سرمايه گذاري در پروژه هاي ساختماني شهر مشهد هستيم که اين سرمايه گذاري با همکاري موسسه عسکريه و به صورت متقابل خواهدبود.
وي افزود: به هر ميزان که موسسه در کشور اوکراين در بخش هاي کشاورزي ، ساخت وساز و نفت وگاز سرمايه گذاري کند، اين بانک نيز در مشهد و استان سرمايه گذاري مي کند که در مرحله اول مبلغ اين سرمايه گذاري 200ميليون يورو خواهد بود.
جوادي اضافه کرد: باب مذاکره اين شرکت با شهرداري مشهد در زمينه سرمايه گذاري پروژه هاي شهري باز شده و بانک اوکرايني شرکتي را براي اين کار در ايران به ثبت رسانده است.
رئيس کميسيون اقتصادي شوراي شهر مشهد همچنین با اشاره به لايحه ساماندهي و تعيين تکليف پرونده هاي داراي راي قلع در کميسيون ماده 100و تبديل راي قلع به جريمه به خراسان گفت: ما مصوبه اي را که روح آن براي رفع گرفتاري مردم و تعيين تکليف پرونده هاي داراي راي قلع بنا در کميسيون ماده 100 بوده ، به محلي براي درآمد زايي شهرداري تبديل کرده ايم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار