آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه غرب گرایان و نظام سرمایه داری امروز چهره بی روتوش و غیرهالیوودی آمریکا را می توانند ببینند گفت: پایان سلطه نظام لیبرال دموکراسی آمریکا نزدیک است.
کد خبر: ۸۵۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱ 06 June 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه نماز جمعه مکتوب 16 خرداد با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: اسلام به عنوان یک دین ونسخه کامل برای تمام نیازهای بشری است.

نماینده ولی فقیه در البرز افزود: نمی توان احکام دین را برمبنای سلایق شخصی انتخاب کرد؛ باور به احکام الهی و دستورات الهی با عامل بودن به آن فرامین محقق می شود.

وی در محور دیگر سخنان خود از فعالیت های فرهنگی حضرت عبدالعظیم توضیح داد: حضرت عبدالعظیم حسنی که مزار شریف شان در شهرری است به عنوان یک شخصیت برجسته و عالم و دشمن شناس چهره غاصبان حکومت از اهل بیت(ع) را آشکار کرد.

امام جمعه کرج توضیح داد: در دوران بنی عباس خفقان حاکم فشارهای زیادی بر شیعیان وارد آورد، طی آن دوران حرکت هایی با هدف براندازی شکل گرفت در چنین شرائطی حضرت عبدالعظیم حسنی با روش تقیه در این دوران زندگی می کردند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز در بخش دیگر خطبه مکتوب به وضعیت اخیر آمریکا اشاره کرد و گفت: غرب گرایان و نظام سرمایه داری امروز چهره بی روتوش و غیرهالیوودی آمریکا را می توانند ببینند.

آیت الله حسینی همدانی مطرح کرد: غرب گرایان بزک کرده در این برهه باید چهره حقیقی آمریکا را ببینند؛ اینکه آنانی که مدعی حقوق بشر هستند چگونه حقوق بشر انسان ها را لگدکوب می کنند و از نظام لیبرال دموکراسی شکاف طبقاتی، تبعیض نژآدی، حق کشی و ... را به جریان انداخته اند.

به گفته خطیب نماز جمعه کرج، جنبش راه افتاده در آمریکا به واقع تنها یک جریان ضد نژادپرستی به بهانه کشته شدن یک سیاه پوست نیست، بلکه این حرکت بیانگر این است که سنت الهی در حال تحقق است و به زودی مردم دنیا، جهانی بدون کدخدایی آمریکا را تجربه می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار