فرماندار اردستان گفت: شبکه بهداشت و درمان اردستان باید ظرف ۴۸ ساعت طرحی را به منظور حفظ وضعیت سفید ابتلا به کرونا در شهرستان اردستان تهیه کند.
کد خبر: ۸۶۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶ 08 June 2020

حمید رضا تأملی اظهار داشت: راه اندازی ستاد کرونا در شهرستان اردستان از ابتدا با هدف تضمین حفظ سلامت مردم بوده و این موضوع هم اکنون در اولویت قرار دارد.

وی افزود: همچنان اعتقاد داریم که مرجع داوری در خصوص بایدها و نبایدهای نظام سلامت مربوط به شبکه بهداشت و درمان است و باید مطابق با دستورالعمل‌های قانونی که وضع می‌کنند کارها را پیش ببریم و کوتاهی یا غفلت از آن منجر به وضعیت نامطلوب خواهد شد.

فرماندار اردستان گفت: موضوع پیشگیری از بیماری کرونا اگر ساده گرفته شود شاهد موج دوم بیماری در سطح کشور و همچنین در سطح شهرستان اردستان خواهیم بود؛ مردم برای کنترل بیماری بهترین گزینه هستند تا با رعایت مسائل بهداشتی این زنجیره را قطع کنند.

وی ابراز داشت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان باید ظرف ۴۸ ساعت طرحی را تصویب کند تا نظارت بر حفظ وضعیت سفید کرونا در شهرستان توسط ادارات عضو ستاد کرونا انجام و کانون‌هایی که ریسک پذیری دارند شناسایی و بررسی شود.

تأملی بیان کرد: در طرح پیشنهادی باید از افراد مسئولیت تمامی پروتکل‌ها و ابلاغیات بهداشتی خواسته شود تا با نظارت خود آن را به خوبی اجرا کنند و روند اجرایی این طرح هر هفته به فرمانداری انعکاس داده شود.

فرماندار اردستان تصریح کرد: موضوعات برگزاری مراسم‌ها و دفن اموات و همچنین بازار روز، پمپ بنزین، بانک‌ها و مساجد باید در این بسته پیشنهادی لحاظ شود تا شاهد اوج و پیشرفت این بیماری در سطح جامعه نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار