کد خبر: ۸۶۲۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ 14 June 2020

تشدید بازرسی ها از واحدهای صنفی صومعه سرا

تابناک/رئیس اداره صمت صومعه سرا با اشاره به تشدید بازرسی ها از واحدهای صنفی شهرستان، گفت: با هر گونه گران فروشی برخورد خواهد شد.

محمد نیک صفت در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت کشت‌های مشترک نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی به ویژه فروشندگان مواد غذایی، اظهار کرد: با توجه به عدم رعایت برخی از فروشندگان در زمینه افزایش قیمت و عدم درج قیمت گشت‌های نظارت و بازرسی تشدید شده است.

وی با اشاره به عدم توجه برخی از فروشندگان نسبت به درج قیمت بر روی کالا، افزود: گشت‌های مشترک با هماهنگی تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت، بازرسی، اماکن نیروی انتظامی اقدام به بازرسی از این واحدهای صنفی و رسیدگی به شکایات شهروندان می‌کنند.

نیک صفت در ادامه به بازرسی از ۱۰ واحد صنفی اشاره کرد و گفت: در بازدیدهای یک واحد لوازم خانگی پلمب و چهار پرونده دیگر در راستای گران فروشی و عدم ارائه فاکتور و داشتن اجناسی همانند گوشت منجمد فاسد تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات شهرستان ارسال شد.

وی افزود: گزارشات و اعتراضات متعدد مردم در زمینه گران فروشی شیر خام یک واحد لبنیات توسط تیم‌های گشت مشترک شناسایی و پرونده به تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع شد.

رئیس اداره صمت صومعه سرا با بیان اینکه در حال حاضر با کمک و همکاری و رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم وضعیت شهرستان در حالت سفید قرار دارد، بیان کرد: واحدهای صنفی که از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا فعال هستند باید طبق دستور العمل و قوانین رعایت کنند زیرا در صورت مشاهده هر گونه تخلف توسط مراجع زیر ربط پلمب می‌شوند.

نیک صفت تصریح کرد: کافه‌ها و قهوه خانه تنها بدون عرضه قلیان مجاز به فعالیت در سطح شهرستان هستند

وی با اشاره به موضوع کرایه‌های تاکسی‌های برون شهری در مسیرهای صومعه سرا _گوراب زرمیخ و صومعه سرا- طاهر گوراب نیز بیان کرد: با توجه به اینکه در ستاد تنظیم بازار در حال حاضر مصوبه‌ای در زمینه افزایش قیمت نداشته ایم پرونده‌های این دو مسیر در راستای افزایش قیمت برای اداره تعزیرات ارسال شده است.

نیک صفت به نقش و جایگاه مردم در راستای جلوگیری از تخلفات و سودجوی ها اشاره کرد و ادامه داد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را در اسرع وقت به ستاد خبری و سامانه ۱۲۴ اعلام کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.

وی گفت: بازرسی از واحدهای صنفی جهت جلوگیری از گران فروشی و تخلفات در سطح شهرستان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار