تابناک: بعد از تغییر معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای اصفهان و رفتن حسین ناظر بعد از 13 سال از بخش خبر صدا و سیمای اصفهان، حال نوبت به قائم مقام این سازمان رسید و محمود حسینی با حکم احمدی افزادی، به این سمت منصوب شد.
کد خبر: ۸۶۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰ 31 August 2015
به گزارش تابناک اصفهان، با آمدن مسعود احمدی افزادی به صدا و سیمای مرکز اصفهان، تغییرات در این سازمان هم یکی پس از دیگری رقم خورد.

تغییر را شاید بتوان اتفاقی نادر در صدا و سیمایی دانست که سالها از سوی کلباسی اداره شد و حضور نیروهای مدیریتی نیز تقریبا مانند ماندن خود کلباسی در این سازمان ثابت بود.

بعد از تغییر معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای اصفهان و رفتن حسین ناظر بعد از 13 سال از بخش خبر صدا و سیمای اصفهان، حال نوبت به قائم مقام این سازمان رسید و علیرضا حسینی با حکم احمدی افزادی، به این سمت منصوب شد.

علیرضا حسینی که پیش تر در اداره ارشاد استان اصفهان جایگاه مدیریتی را در اختیار داشت بعد از رفتنش از ارشاد اصفهان عازم تهران شد و حال بعد از گذشت حدود چهار سال دوباره برای حضور در رسانه ملی به اصفهان بازگشته است.

احمدی افزادی، به دنبال تغییراتی ساختارشکنانه در رسانه ملی در استان اصفهان است. تغییراتی که بعد از گذشت سالها مدیریت سنتی به چشم آمده و مردم اصفهان را منتظر تحول محتوایی در شبکه اصفهان در حوزه های مختلف گذاشته است.

با رفتاری که احمدی افزادی تاکنون داشته است، مشخص شده این تغییرات برای تکمیل حلقه مدیران تحول خواه رقم خورده است و اگر در سازمان صدا و سیما جریان فکری مدیری هم راستا با سیاست های جدید باشد، در این حلقه خواهند ماند که از جمله آن می توان به حضور مهران جلایی در معاونت سیمای اصفهان اشاره کرد.

وی بیش از دو سال است، که این سمت را بر عهده دارد و از افراد خوش فکر و تاثیرگذار در عرصه رسانه ملی بوده است و سابقه سال ها کار در بخش های مختلف استان ها در حوزه رسانه را نیز تجریه کرده است.



اگر تحولات مد نظر مردم اصفهان بعد از سالها تحمل صدا و سیمایی که با روندی یکنواخت و سنتی و تقلیدگرایانه و با کمترین توجه به آثار تولیدی قوی، فعالیت می کرد، محقق شود، قطعا عزل و نصب های افزادی را می توان تعبیر به هدف کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار