شهردار شیراز با تأکید بر لزوم تلاش برای ایجاد پیاده‌راه سلامت و مسیرهای گردشگری و برنامه‌ریزی برای سلامت شهروندان، بر ایجاد و راه‌اندازی این‌گونه محورها به‌ویژه در باغ‌های قصردشت تأکید کرد.
کد خبر: ۸۷۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 02 September 2015

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز: علیرضا پاک‌فطرت در جلسه مشترک با رئیس فدراسیون اسکیت کشور با اعلام این خبر که مسیر پیاده‌روی در کوچه‌باغ‌های قصردشت ایجاد می‌شود، اظهار داشت: شهروندان در آینده‌ای نزدیک شاهد چند کیلومتر مسیر زیبا و بدیع خواهند بود.

وی شرایط ساختاری شهر شیراز را برای ایجاد مسیرهای پیاده‌روی بسیار مناسب دانست و افزود: یک مسیر پردرخت و کوهستانی با هوای مناسب و مناظر بدیع، تمام اقشار و گروه‌های سنی را برای دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی و ورزش‌های دیگر به این منطقه تهییج می‌کند.

پاک‌فطرت بیان داشت: این موضوع سبب می‌شود با کمترین هزینه بتوان بهترین شرایط را برای اسکیت، دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی شهروندان فراهم کرد.

شهردار شیراز در پایان خواستار ارائه برنامه جامع از سوی فدراسیون اسکیت برای ابلاغ به مناطق برای برقراری زیرساخت آن در بوستان‌ها و مکان‌های تجمع شهروندان شد.

فریبا محمدیان، رئیس فدراسیون اسکیت نیز در این دیدار ضمن تشکر از حمایت‌های شهردار شیراز در تعمیم و توسعه اسکیت، حمایت‌های وی را ارزشمند و قابل‌تقدیر دانست و با اهدای تقدیرنامه‌ای از شهردار شیراز قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار