فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 250 کیلو مواد مخدر تریاک در سه عملیات موفق پلیسی طی 48 ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳ 02 September 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، سردار عزیزالله ملکی گفت: در راستای مقابله بی امان با سوداگران مرگ، ماموران انتظامی پاسگاه کهورستان با همکاري ماموران ايستگاه بازرسي کنجي ، با توقیف دو دستگاه موتورسیکلت در بازرسی از آنها مقدار 120 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و یک متهم را در این زمینه دستگیر کردند.
 
وی افزود: در عملیاتی دیگر با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یک دستگاه خودرو پژو 405  در محور ميناب به بندر عباس توقیف و در بازرسی از  آن 96 كيلو و 700 گرم ترياک کشف و یک متهم  دستگیر شد.
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: همچنین  ماموران انتظامی شهرستان حاجی آباد با توقیف یک دستگاه وانت نیسان و دستگیری یک متهم، مقدار 33 کیلو و 500 گرم مواد مخدر تریاک که به طرز ماهرانه ای زیر آن جاسازی شده بود را کشف کردند.
 
سردار ملکي با قدرداني از همکاري خوب مردم با پليس، خاطرنشان کرد: از آنجايي که زمينه بروز انواع آسيب هاي اجتماعي از جمله مواد مخدر بيشتر در خانواده هاي پرتنش فراهم مي شود از والدين خواست فرزندان خود را از محبت سيراب کرده و روابط صميمانه اي با آنان داشته باشند و در تربيت صحيح آنان بکوشند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار