کد خبر: ۸۷۶۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷ 18 July 2020
توفیقی بر لزوم شناسایی و ساماندهی مشاغل خانگی در صومعه‌سرا تاکید کرد و گفت: چند محصولی شدن اراضی کشاورزی در رشد اقتصاد خانواده، شهرستان و کشور بسیار موثر و مفید است.
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «داوود توفیقی» امروز(شنبه، 28تیر) در جلسه ساماندهی مشاغل خانگی که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: در همه زمینه‌ها باید مشاغل خانگی توانمندسازی شود.

 

معاون عمرانی فرمانداری صومعه‌سرا با بیان اینکه در هر شهرستانی عده‌ای بنا به پتانسیل‌های موجود به یک سری فعالیت‌ها که ریشه در سابقه آنجا دارد مشغول هستند افزود: در صومعه‌سرا هم افراد در زمینه‌های مختلف در حیطه مشاغل خانگی فعالیت می‌کنند و تولیداتی دارند.

 

وی با اشاره به آموزش، شناسایی افراد و فروش محصولات مشاغل خانگی گفت: دستگاه‌های متولی از جمله تعاون، جهاد کشاورزی، صنعت و شیلات و... به نوعی همه کمک کنند تا طرحی که شروع خواهد شد و محاسن آن برای خانوارها در بعد اقتصادی است را به سرانجام برسانیم.

 

توفیقی با بیان اینکه شهرستان‌ها اکثرا تک محصولی هستند و اقتصاد خانوارها محدود به یک محصول است، تصریح کرد: مردم باید از کاشت، داشت و برداشت تک محصولی در بیایند و در تمام فصول سال از اراضی که دارند استفاده کنند.

 

معاون عمرانی فرمانداری صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: چند محصولی شدن اراضی کشاورزی در رشد اقتصاد خانواده، شهرستان و کشور بسیار موثر و مفید است.

 

وی اظهار کرد: فضای مجازی ظرفیت های بسیار خوبی در بحث بازاریابی فروش محصولات و صنایع دستی دارد که می بایست از این ظرفیت نیز استفاده بهینه را کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار