حمید بادامی‌نجات با بیان اینکه مقرر شده بود دو میلیارد تومان از طریق مسکن و شهرسازی استان همدان به این پروژه شهری تزریق شود که تاکنون عملیاتی نشده است، گفت: از سوی دیگر وضعیت پیمانکار این طرح نیز باید هرچه سریع‌تر تعیین‌تکلیف شود که همچنان تعلل صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۸۷۷۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷ 19 July 2020
نایب رئیس شورای شهر همدان گفت: احداث سایت‌موزه پیاده‌راه امام (ره) در مرکز شهر همدان به دلیل مشکلات مدیریتی بلاتکلیف مانده است.

به گزارش مهر، بادامی‌نجات در صحن شورای شهر همدان گفت: پروژه احداث سایت‌موزه پیاده‌راه امام خمینی (ره) در مرکز شهر همدان به دلیل مشکلات مدیریتی بلاتکلیف مانده که این مهم باید از سوی ادارات کل مسکن و شهرسازی و همچنین میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان و شهرداری همدان رفع شود.

وی با بیان اینکه مقرر شده بود دو میلیارد تومان از طریق مسکن و شهرسازی استان همدان به این پروژه شهری تزریق شود که تاکنون عملیاتی نشده است، گفت: از سوی دیگر وضعیت پیمانکار این طرح نیز باید هرچه سریع‌تر تعیین‌تکلیف شود که همچنان تعلل صورت می‌گیرد.

بادامی نجات عنوان کرد: با توجه به اینکه این پروژه مهم نسبت به هزینه‌کرد سایر پروژه‌های شهری قابل مقایسه نیست و از سوی دیگر نیازی هم به کمک سایر دستگاه‌های اجرایی وجود ندارد، معتقدم باید عملیات اجرایی آن از طریق شهرداری صورت پذیرد.

وی افزود: انتظار می‌رود نشست تخصصی با حضور مسئولان امر به منظور تعیین‌تکلیف نهایی سایت‌موزه پیاده‌راه امام (ره) داشته باشیم که امیدوارم در این صورت عملیات اجرایی آن تا ۳ ماه آینده به اتمام برسد.

رئیس شورای شهر همدان نیز با توجه به اینکه وضعیت شیوع ویروس کرونا در مناطق قرمز نظیر همدان، ملایر، تویسرکان، نهاوند و منطقه نارنجی بهار همچنان پابرجاست؛ گفت: برخی مشاغل و فعالیت‌ها از شنبه هفته گذشته به مدت یک هفته تعطیل شده بودند که این محدودیت‌ها برای یک هفته دیگر، تمدید شد.

کامران گردان گفت: بر اساس اعلام مسئولان امر، تاکنون با شناسایی ۲ هزار و ۴٨٨ مورد مثبت در استان همدان مواجه هستیم و ۲۸۱ نفر هم فوتی داشته‌ایم.

وی گفت: مطب پزشکان، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و عدم تناسب فضای فیزیکی شهرداری‌ها به نسبت تعداد ارباب رجوع مهمترین مراکز پرخطر در استان همدان معرفی شده است.

وی ضمن اعلام حمایت از کادر درمان و بهداشت استان همدان گفت: ابراز رضایتمندی تیم نظارت استان از روند اجرایی طرح فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در حوزه اداری شورای شهر، روند ضدعفونی اتوبوس‌های شهری و تبلیغات محیطی به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهر قابل قدردانی است.

گردان اضافه کرد: استفاده از ماسک در مراکز عمومی و اداری، رعایت طرح فاصله اجتماعی و جلوگیری از تجمع بیش از ۱۰ نفر مورد تأکید است که انتظار می‌رود نظارت در این زمینه قوت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار