مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت:‌ رسانه‌ها باید در زمینه خنثی‌سازی توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان وارد شده و با بصیرت‌افزایی مردمی اجازه رسیدن دشمنان به اهداف شوم خود را ندهند.
کد خبر: ۸۷۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴ 02 September 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه استان اردبیل، حجت‌الاسلام نجات فیاضی در مراسم انتخاب هیئت رئیسه شورای بسیج رسانه استان اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر تمام دنیا بر روی ایران متمرکز شده است اما در سایه خون شهدا و دلسوزان نظام به قله رفیعی از دستاوردها رسیده‌ایم و باید آن را حفظ کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در مورد مطالبات اصحاب رسانه در دیدارهایی که انجام شده پیگیری‌های لازم انجام می‌شود، گفت: اصحاب رسانه باید فارغ از جناح‌بندی‌های حزبی به مصالح نظام و انقلاب و دستاوردهای آن کمک کنند، چراکه عملیات روانی و هدایت افکار عمومی بسیار مهم بوده و بیشتر این امور در دست رسانه‌هاست.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: انتظار ما این است که اصحاب رسانه دغدغه‌ها و مطالبات مقام معظم رهبری را با اطلاع‌رسانی و کارهای فرهنگی به مطالبه عمومی تبدیل کنند تا بتوانیم شاهد تحقق مطالبات مقام معظم رهبری باشیم.

فیاضی بیان کرد: مهمترین خواسته‌های ما از مطبوعات و رسانه‌ها این است که وقتی حضرت امام خامنه‌ای تذکرات خود را می‌دهند و مسائلی را گوشزد می‌کند، به دنبال تحقق این مطالبات باشند.

وی یادآور شد: باید مطبوعات و رسانه‌ها مبانی عقیدتی و منطقی را مدنظر قرار دهند، چراکه منطق اسلام و جبهه حقیقت از غالب‌ترین منطق‌ها بوده و باید در جامعه فراگیر شود که در این حوزه رسانه‌های می‌توانند با اطلاع‌رسانی شایسته نقش‌آفرینی کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با تاکید بر ترویج اصول امام راحل و جلوگیری از تحلیل شخصیت ایشان ادامه داد: ترویج فرهنگ مقاومت در جامعه و توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی و تلاش در راستای تحقق این سیاست از دیگر انتظاراتی بوده که از اصحاب رسانه می‌رود تا در راستای آن تلاش کنند.

فیاضی با اشاره به جنگ نرم دشمنان عنوان کرد: آنچه در جنگ نرم هدف قرار می‌گیرد، اعتقادات، عواطف و احساسات انسانی است، چراکه فروپاشی شخصیت و ترور آنها، تاثیرگذارتر از ترور اشخاص و از میان بردن فیزیکی آنهاست به طوری که از بین رفتن شخصیت انسانی سبب استثمار جامعه و استفاده از خدمات و منابع آن می‌شود که در این راستا دشمنان نظام از بدو انقلاب تاکنون تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه بصیرت‌افزایی در جامعه یکی از وظایف رسانه‌ها از نظر مقام معظم رهبری است، گفت: از آن جایی که در جنگ نرم همه گروه‌ها و اقشار یک جامعه مخاطب پیام هستند لازم است تا خواص با ایجاد بستری مناسب، زمینه بصیرت‌زایی و بصیرت‌افزایی در توده‌های مردم را فراهم آورند و اجازه ندهند تا دشمنان با هنجارشکنی، اهانت و دیگر شیوه‌ها مردم را به سمت و سوی غفلت کشانده و با اختلاف و تفرقه به اهداف ناپاک دست یابند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه انتظار از مطبوعات و رسانه‌ها فراتر از خبر بوده و باید جامعه را با تحلیل درست، به نقطه خوب و عقلانی راهنمایی کنند، یادآور شد: رسانه‌ها باید در زمینه خنثی‌سازی توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان وارد شده و با بصیرت‌افزایی مردمی اجازه رسیدن دشمنان به اهداف شوم خود را ندهند.

فیاضی تصریح کرد: تهاجم به مقدسات ما همانند اعتقادات و ولایت فقیه، سپاه و بسیج به خاطر تاثیرات آنها بوده که سبب خشم دشمنان شده و به همین دلیل با ترفندهای مختلف درصدد کم‌رنگ کردن و از بین بردن آن هستند که رسانه‌ها نباید اجازه چنین کاری را به آنها بدهند.

براساس رای‌گیری انجام شده در شورای بسیج رسانه استان اردبیل شهرام محمدی به عنوان رئیس این شورا انتخاب شد.

در این جلسه اکبر غاربی به عنوان نایب رئیس و یونس یعقوبی نیز به عنوان ارزیاب شورا انتخاب شدند.

دبیری شورای بسیج رسانه استان نیز بر عهده مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت عباس (ع) است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار