باوجود نداشتن سه مهره کلیدی
تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه در حالی به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت که همچون دیدارهای گذشته چند غایب سرشناس دارد؛ با این حال «فرهاد مجیدی» برای این دیدار نگرانی ندارد
کد خبر: ۸۷۸۲۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹ 21 July 2020

  تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه در حالی به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت که همچون دیدارهای گذشته چند غایب سرشناس دارد؛ با این حال «فرهاد مجیدی» برای این دیدار نگرانی ندارد زیرا تیم تحت هدایت وی در دیدار قبل با بازیکنان جایگزین کلین‌شیت کرد.

ایرنا- تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه دوم مرداد در هفته بیست و ششم لیگ برتر باشگاه‌های ایران به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت.

استقلال در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت نفت رفت و با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید.

آبی‌پوشان تهرانی در این بازی سیاوش یزدانی و عارف غلامی را در اختیار نداشتند.

این دو بازیکن از دو هفته پیش به دلیل مبتلا شدن به ویروس کرونا در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

یزدانی و غلامی که از فهرست ۱۸ نفره استقلال برای بازی با صنعت نفت آبادان خط خوردند، قرار است فردا (چهارشنبه) آزمایش‌های ویژه‌ای را پشت سر بگذارند تا مشخص شود به بهبودی کامل رسیده‌اند یا خیر.

با توجه به این که جواب آزمایشات این بازیکنان ۲۴ ساعت بعد به دست استقلالی‌ها خواهد رسید به طور حتم فرهاد مجیدی نمی‌تواند از دو مدافع خود در بازی با نساجی استفاده کند.

به طور حتم سرمربی استقلال همچون بازی گذشته محمد دانشگر و روزبه چشمی را زوج خط دفاعی استقلال قرار خواهد داد.

آرش رضاوند در بازی با صنعت نفت آبادان کارت زرد دریافت کرد و ۴ کارته شد و از دیدار مقابل نساجی قائمشهر محروم است.

به احتمال زیاد استقلال با این ترکیب به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، میلاد زکی‌پور، وریا غفوری، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، امیرارسلان مطهری، علی دشتی، مهدی قائدی، و شیخ دیاباته.

تیم فوتبال استقلال با کسب ۴۱ امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارد.

دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و استقلال تهران در هفته ۲۳ لیگ برتر که قرار بود در ورزشگاه تختی جم برگزار شود، به دلیل حضور نیافتن تیم استقلال بخاطر داشتن ۹ بازیکن مبتلا به کرونا برگزار نشد.

براساس رای کمیته انضباطی عدم حضور استقلال در جم موجه اعلام و بنا به ماده ۶۳ مقررات انضباطی مصوب سال ۱۳۹۷، حکم بر تکرار بازی صادر شد.

پارس جنوبی جم نسبت به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد دیدار این تیم با استقلال تهران اعتراض کرد.

البته به احتمال فراوان رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از سوی شورای استیناف مورد تایید قرار خواهد گرفت و بازی معوقه استقلال و پارس جنوبی جم روز ششم مردادماه طبق برنامه اعلام شده برگزار خواهد شد.

استقلال این شانس را دارد تا با غلبه بر پارس جنوبی‌جم به جایگاه دوم صعود کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار