تیم‌های بوشهر و تهران در پایان روز دوم مسابقات سافت‌بال بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در صدر جدول رده بندی قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۸۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰ 03 September 2015
در دومین روز از پنجمین دوره مسابقات سافت‌بال بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، تیم هیئت انجمن‌های ورزشی تهران با نتیجه 15 بر 3 برابر مجتمع صنایع کود ایرانیان قم پیروز شد و تیم بوشهر هم 13 بر 3 برابر تیم شهرکرد به برتری دست یافت.

تیم خراسان رضوی هم 23 بر 11 هیوای تهران را شکست داد و تیم البرز 12 بر 5 برابر هیوای تهران به برتری دست یافت.

در پایان روز دوم این رقابت ها در گرگان در گروه نخست تیم‌های بوشهر و البرز در جایگاه ول و دوم قرار گرفتند و در گروه دوم تیم‌های هیئت انجمن‌های ورزشی تهران و خراسان رضوی در صدر جدول قرار دارند.

در روز سوم تیم بوشهر با تیم آذرخش تهران، تیم هیوای تهران برابر هیئت انجمن‌های ورزشی تهران، تیم شهرکرد برابر البرز و تیم خراسان رضوی برابر تیم مجتمع صنایع کود ایرانیان قم قرار می‌گیرد.

پنجمین دوره مسابقات سافت‌بال بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با شرکت 8 تیم در 2 گروه در مجموعه ورزشی شهدای گرگان برگزار می‌شود.

در گروه نخست این رقابت‌ها تیم‌های بوشهر، آذرخش تهران، شهرکرد، البرز و در گروه دوم تیم‌های هیئت تهران، هیوای تهران، قم و خراسان رضوی حضور دارند که به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند.

دو تیم برتر هر گروه به مرحله دوم صعود می‌کنند.

این دوره از مسابقات در حالی برگزار می شود که مسابقات سافت بال بانوان قهرمانی کشور در 3 سال گذشته در کشور برگزار نشده بود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار