وی با اشاره به کارکردهای مثبت اقتصادی دولت یازدهم تصریح کرد: دولت کنونی در زمینه کاهش تورم موفق بوده و توانسته نرخ قیمت‌ها را به خوبی مدیریت کند و از سیر صعودی قیمت‌ها جلوگیری کند.
کد خبر: ۸۸۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷ 03 September 2015
تابناک گیلان: یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است که فاصله بین درآمد و هزینه‌ در کشور بسیار زیاد است.

"ابوذر ندیمی" در گفت‌و‌گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد اقتصادی دولت یازدهم گفت: دولت کنونی با توجه به اختلاف‌ نظرهایی که با دولت سابق داشته است، وارد جریان دیگری از اجرا شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی اظهار داشت: برای مثال دولت کنونی به "سیاست انقباضی" اعتقاد دارد در حالی که در گذشته سیاست انبساطی بر اقتصاد کشور حاکم بود.

وی با اشاره به کارکردهای مثبت اقتصادی دولت یازدهم تصریح کرد: دولت کنونی در زمینه کاهش تورم موفق بوده و توانسته نرخ قیمت‌ها را به خوبی مدیریت کند و از سیر صعودی قیمت‌ها جلوگیری کند.

ندیمی افزود: همچنین می‌توان به نقش برون مرزی اقتصاد ایران یعنی عرصه واردات و صادرات اشاره کرد که با توجه به توافق‌های صورت گرفته، موفقیت آمیز بوده است.

نماینده لاهیجان و سیاهکل سپس اشاره‌ای به عملکردهای منفی اقتصادی دولت یازدهم کرد و اذعان داشت: موضوع رونق اقتصادی اهمیت زیادی دارد و دولت در این زمینه لایحه خروج از رکورد را ارائه کرده و قرار بود که به انجام رسد، اما هنوز عملیاتی نشده است.

وی اظهار داشت: معیشت بحث مهم دیگری است که دولت یازدهم در باب عدم افزایش قیمت‌ها موفق بوده اما هنوز بین هزینه‌ها و درآمد فاصله وجود دارد و باید مدیریت شود.

ندیمی با اشاره به مباحث مربوط به حوزه اقتصاد برون مرزی از باب واردات و صادرات در پایان خاطر نشان کرد: در این زمینه مشکلاتی وجود دارد که باید مدیریت و ساماندهی شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شکیبا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
یادمه ما از نماینده لاهیجان کتاب کرایه میکریم و او مدام غر میزد پول کرایه مغازشو نداره تازه فقط لیسانس ادبیات بود .حالا اقتصادان شده.پسر جونش پورشه سوار میشه ؟نمیدونم شاید گنج پیدا کرده؟ . چرا کسی دارائی نماینده ها و خونه وادشون رو چک نمیکنه؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار