کد خبر: ۸۸۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰ 04 September 2015

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به تاخیر در برگزاری جلسه انتخابات هیئت رئیسه این شورا، گفت: جلسه این انتخابات دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود ضمن اینکه دست‌های پشت پرده درصدد ایجاد تفرقه بین اعضای شورای شهر رشت است.
خبرگزاری فارس: دست‌هایی درصدد ایجاد تفرقه بین اعضای شورای شهر رشت است

سید رضا موسوی‌روزان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به عدم برگزاری جلسه انتخابات هیئت جدید شورای اسلامی این شهر و لغو دوباره آن، اظهار کرد: از طرف رئیس شورا آگاه شدم که با نظر فرماندار رشت جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی رشت به روز دوشنبه هفته آینده ساعت 6 عصر موکول شده است.

وی با اشاره به اینکه این تأخیر در انتخاب هیئت رئیسه را به فال نیک می‌گیریم، گفت: در ابتدا از تمام شهروندان فهیم و مسئولان دلسوز استان بابت تأخیر در برگزاری جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت عذرخواهی می‌کنیم و امیدواریم این اتفاق‌‌ها موجب صمیمیت بیشتر اعضای شورا و همدلی آنها برای حرکت کردن به سمت توسعه شهر رشت باشد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه هیئت رئیسه شورا از جایگاه نسبتاً ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: هیئت رئیسه شورای اسلامی نقش مهمی در روند تصمیمات شهری و برنامه‌ریزی سازمان‌های تابعه و ... ایفا می‌کند و از این جهت از حساسیت برخوردار است.

وی عدم حضور برخی از اعضای شورای رشت در دو جلسه گذشته انتخابات هیئت رئیسه، گفت: عدم حضور اعضای شورا در دو جلسه قبل توهین به مردم و دیگر اعضای شورا نبود و براساس قانون هر کدام از اعضای شورا می‌تواند در طول سال 6 جلسه غیبت داشته باشند.

موسوی‌روزان اضافه کرد: یکی دیگر از دلایل عدم حضور تعدادی از اعضای شورای رشت در دو جلسه قبل انتخابات هیئت رئیسه به این دلیل بود که ممکن است تصور کنند اگر در این جلسات حضور پیدا کنند نتوانند نتایج خوبی برای شهر و شهروندان کسب کنند.

وی با بیان اینکه درباره غیبت برخی از اعضای شورا شهر رشت در جلسات انتخاب هیئت رئیسه با یکی از بزرگان استان صحبت کرده‌ام، یادآور شد:  که این موضوع ایرادی ندارد و امیدواریم با تصمیمات درست عواید خوبی نصیب شهر شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه جلسه بعدی انتخابات در صحن شورای اسلامی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: براساس قانون نخستین جلسه هر دوره از شوراها باید در فرمانداری برگزار شود و پس از آن این جلسات در جایگاه اختصاصی که در واقع همان صحن شورا است برگزار شود و از این جهت مقرر شده تا در روز دوشنبه نیز انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی در صحن شورا برگزار شود.

وی متذکر شد: دست‌های پشت پرده‌ خارج از شورای شهر رشت برای رسیدن به منافع بیشتر درصدد ایجاد تفرقه بین اعضای شورا هستند.

موسوی‌روزان خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی مانند گذشته در مسیر حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب و مسیری که مقام معظم رهبری برای شوراها ترسیم فرموده‌اند برای پیشرفت، توسعه و تعالی شهر گام برمی‌دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار