مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز ضمن انتقاد از عدم حمایت دستگاه‌های استانی در ایام بازگشایی مدارس، گفت: سه هزار دانش آموز بی بضاعت در استان به امکانات استفاده از آموزش‌های مجازی دسترسی ندارند که با کمک شهرداری‌ها، آموزش وپرورش، کمیته امداد و بهزیستی باید برای آنها امکانات محیا شود.
کد خبر: ۸۸۹۶۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ 20 August 2020

به گزارش «تابناک البرز» سالار قاسمی گفت: شهر را یک کالبد فیزیکی نبینیم به همین جهت ضرورت دارد تا نگاه مدیران ما باید فرهنگی باشد.

قاسمی افزود: آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه حاکمیتی است و همه باید در کنار آن باشند. هر اتفاقی در جامعه می‌افتد همه نظر به عملکرد آموزش و پرورش دارند.

وی ادامه داد: در خصوص آغاز سال تحصیلی در استان هیچ تماسی از ارگان‌های دیگر برای همکاری نداشتیم و تمام کارها بر دوش آموزش و پرورش است.

این مقام مسؤول با انتقاد از عدم احساس مسؤولیت برخی مدیران و دستگاه‌ها در این خصوص گفت: بازگشایی مدارس یک جشن ملی است اما آیا دستگاه‌ها و نهادها خود را در این جشن سهیم می‌دانند؟

دبیر شورای آموزش و پرورش استان یادآور شد: در کشورهای بزرگ و توسعه یافته دنیا بخش اعظمی از کارهای آموزش و پرورش بر دوش شهرداری هاست.

قاسمی در ادامه با اشاره به تداوم آموزش‌های مجازی در سال تحصیلی آینده گفت: ۳ هزار دانش آموز بی بضاعت در استان ما به امکانات استفاده از آموزش‌های مجازی دسترسی ندارند که با کمک شوراها و شهرداری‌ها، آموزش وپرورش، کمیته امداد و بهزیستی باید برای آن ها امکانات محیا شود تا یک نفر هم از آموزش با کیفیت باز نماند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: موضوع حفظ سلامت دانش آموزان، رعایت پروتکل های بهداشتی،وضعیت بهداشت فضای عمومی مدرسه بسیار مهم استع و تقاضا میشمی کنیم دوستان ما در شوراها و شهرداری ها پای کار بیایند  تا مردم امنیت روانی جهت فرستادن دانش آموزان به مدارس داشته باشند. البته ما اعتبارات خوبی هم در نظر گرفتیم اما کافی نیست ما هم مانند دیگر استانه باید با شهرداری واستانداری هماهنگ باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار