مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان گفت: تکمیل ۱۲۰ طرح ورزشی نیمه تمام این استان در دستور کار دولت و وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۹۰۲۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۳ 21 August 2020

سید محمد طباطبایی روز جمعه در حاشیه بازدید از طرح های ورزشی شهرستان سمیرم افزود: هفت طرح ورزشی نیمه تمام سمیرم نیز با چنین رویکردی تکمیل خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت ۴۵ خانه ورزش روستایی در استان اظهارداشت: سمیرم با دارا بودن ۱۵۰ روستا و آبادی از جمله شهرستان‌هایی است که ظرفیت و جوانان روستایی بانشاط و فعالی در این حوزه دارد.

وی یادآور شد: برپایی ۴۵۰ رقابت ورزشی استانی و شهرستانی در سمیرم نشان از ظرفیت خوب این منطقه در حوزه ورزش و جوانان دارد.

طباطبایی تصریح کرد: هیات‌های ورزشی اگر با برنامه راهبردی و روزآمد فعالیت کنند می‌توانند هم جایگاه خودشان را ارتقا دهند و سایر جوانان را به سمت ورزش های سالم البته بعد از گذر از روزهای سخت کرونایی بکشانند.

رییس اداره ورزش و جوانان سمیرم گفت: اعتبار در نظر گرفته شده از محل تملک دارایی‌های شهرستان به این اداره برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام هزینه خواهد شد.

سید محمدرضا فلسفی اظهارداشت: هفت طرح اصلی داریم که مهمترین آنها نصب چمن مصنوعی در بافت مسکن مهر شهر سمیرم است.

به گفته وی تلاش داریم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و همراهی فرمانداری شهرستان زیرسازی و نصب این چمن را تا پایان شهریور یا اواسط مهرماه به اتمام برسانیم.

رییس اداره ورزش و جوانان سمیرم با بیان اینکه برای خرید چمن مصنوعی مسابقات این شهر ۳۵ میلیارد ریال هزینه شد، بیان کرد: در ۲ ماه اخیر کار خاک‌برداری وسیع و پرحجم زمین این چمن با همکاری تعدادی از مسوولان و شهرداری انجام شده است.

فلسفی ادامه داد: علاوه بر این چمن، زمین‌های دیگری در روستاهای بخش مرکزی و وردشت برای نصب چمن مصنوعی در نظر گرفته‌ایم که اگر اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی تملک دارایی‌ها تخصیص شود در این طرح‌ها صرف خواهیم کرد.

وی گفت: علاوه بر نصب چمن های مصنوعی افتتاح سالن‌های ورزشی و خانه‌های ورزش روستایی را نیز در دستور کار داریم و به مرور انجام خواهیم داد.

رییس اداره ورزش سمیرم تکمیل طرح خوابگاه کوهنوردی روستای ملی خفر در جنوب سمیرم را یادآور شد و افزود: ۱۰ میلیارد ریال اعتبار مرحله اول ساخت این مجموعه تخصیص یافته و پیمانکار اجرای آن به زودی مشخص خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار