رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در پنج ماهه نخست سال جاری ۹۳ هزار و ۸۷۶ مورد بازرسی از عرضه و فروش کالا و خدمات و بازار این استان انجام شده‌است.
کد خبر: ۸۹۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱ 05 September 2015

سید حامد عاملی در گفتگو باخبرنگار مهربا تاکید به فعالیت مستمرر بازرسان طرح نظارتی ویژه هدفمند سازی یارانه ها تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه سازمان بازرگانی ۷۵ هزار و ۲۳۶ فقره بازرسی و امور صنفی ۱۸ هزار و ۶۴۰ مورد بازرسی انجام داده اند.

وی با اشاره به تشکیل چهار هزار و ۱۸۳ مورد پرونده تصریح کرد: پنج هزار و ۱۶۶ مورد تخلف به ارزش ریالی پنج میلیارد و ۳۹ میلیون و ۱۶۲ هزار و ۴۳۱ ریال کشف شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به ثبت بیشترین تخلفات در فروش غلات و حبوبات اشاره کرد و متذکر شد: ۸۸۲ فقره پرونده در این صنف به رقم ریالی ۵۳۸ میلیون و ۷۸۷ هزار و ۱۳۰ ریال به ثبت رسیده است.

عاملی تصریح کرد: در این مدت ۷۸ پرونده در عرضه محصولات لبنی، ۳۲۴ پرونده مواد پروتئینی، میوه و سبزی جات ۱۳۱ پرونده، سیب زمینی و پیاز ۱۴ پرونده، چای و خرما ۱۰۸ پرونده، قند و شکر ۹۳ پرونده، پودر شوینده ۱۵ پرونده، کاغذ و پلاستیک سازی هشت پرونده، نهادهای دامی ۲۲پرونده، مصالح ساختمانی ۳۶ پرونده و خدمات عمومی ۵۷۳ پرونده تشکیل شده است.

وی به انجام گشت های مشترک با مشارکت سایر دستگاه های متولی اشاره کرد و افزود: در پنج ماهه نخست سال جاری ۲۸۴ گشت مشترک نیز اجام شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار