شهرام عابدی بابیان اینکه اشتغال پایدار به شغل‌های گفته می‌شود که به‌صورت مستمر فعالیت داشته و دچار نوسانات شدیدی نشود و درواقع اشتغال پایدار نوعی از سطح اشتغال است که موجب پایداری راه‌حل معیشتی می‌شود، ادامه داد: در این زمینه امسال ۲۷ میلیارد و ۶۸۳ میلیون تومان اعتبار پرداخت‌شده است.
کد خبر: ۸۹۲۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷ 26 August 2020
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری ۷۹۶ طرح اشتغالزا در زمینه‌های مختلف برای مددجویان کمیته امداد همدان راه‌اندازی شده است.

به گزارش مهر، عابدی با اشاره به اینکه اشتغال همواره یکی از موارد مهم و اساسی هر جامعه و صنفی به شمار می‌رود، چراکه اشتغال اصلی‌ترین راه کسب معیشت آدمی است و به شکل غیرمستقیم بر زندگی وزنده ماندن بشر تأثیرگذار است، گفت: از ابتدای سال جاری برای ۷۹۶ نفر از مددجویان کمیته امداد همدان اشتغال پایدار ایجاد شده است.

عابدی بابیان اینکه اشتغال پایدار به شغل‌های گفته می‌شود که به‌صورت مستمر فعالیت داشته و دچار نوسانات شدیدی نشود و درواقع اشتغال پایدار نوعی از سطح اشتغال است که موجب پایداری راه‌حل معیشتی می‌شود، ادامه داد: در این زمینه امسال ۲۷ میلیارد و ۶۸۳ میلیون تومان اعتبار پرداخت‌شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر و با توجه به شرایط کنونی اقتصاد لزوم و ضرورت ایجاد اشتغال پایدار بسیار محسوس است، گفت: مشاغل راه‌اندازی شده در زمینه‌های خدمات، دام‌پروری، زنبورداری، صنعتی و معدنی، حمل‌ونقل، کشاورزی، فرش و گلیم، صنایع‌دستی و پرورش طیور بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار