آمار تا 4 شهریور؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی:تا 4 شهریور ماه، 309 بیمار مبتلا به عفونت حاد تنفسی در بیمارستان‌های بستری هستند.
کد خبر: ۸۹۲۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱ 27 August 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، دکتر آقازاده گفت: از این 309 بیمار، 149 بیمار بصورت قطع مبتلا به بیماری کرونا هستند و 160 نفر نیز مشکوک به بیماری کرونا هستند.

وی از کاهش بیماران تحت مراقبت‌های ویژه خبر داد و گفت: 97 نفر در ICU‌های بیمارستان‌های استان بستری و 23 بیمار بدحال نیز زیر دستگاه تنفس مصنوعی یا همان ونتیلاتور هستند.

دکتر آقازاده با ابراز نگرانی از وضعیت شیوع کرونا و تشکر از هیئات مذهبی که قوانین بهداشتی را رعایت می کنند گفت:در شبانه روز گذشته 62 نفر در آذربایجان غربی با علائم کرونا بستری شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: تاکنون در مجموع 847 بیمار از ابتلای به ویروس کرونا در آذربایجان غربی جان خود را از دست داده اند.

او وضعیت استان را وضعیت شکننده هشدار عنوان کرد و از تأثیر مثبت اعمال محدودیت‌های کرونایی بر کنترل شیوع کرونا خبر داد و مردم را به خود مراقبتی و استمرار در استفاده از ماسک دعوت کرد.

سه نکته مهم رعایت فاصله اجتماعی، رعایت بهداشت فردی و استفاده از ماسک بویژه در ایام محرم و در زمان عزاداری سه توصیه مهم کارشناسان و از تکالیف دینی، شرعی و اسلامی و انسانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار