کد خبر: ۸۹۶۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷ 06 September 2020

 

صادرات ۳ میلیون دلاری کالا توسط شرکت های تعاونی لنگرود

لنگرود- رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لنگرود گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار صادرات کالا توسط شرکت تعاونی شهرستان لنگرود انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مهدیزاده بعدازظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران به فعالیت تعاونی‌ها اشاره و با بیان اینکه ۷۰ درصد از خدمات حمل و نقل شهری لنگرود برعهده شرکت‌های تعاونی، اظهار کرد: ۴۰ درصد گوشت سفید شهرستان نیز توسط شرکت‌های تعاونی تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت‌ها و وظایف ذاتی تعاون، تثبیت اشتغال است، گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از ۳۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در شهرستان لنگرود پرداخت شده که از این نظر رتبه اول استان را داریم.

مهدیزداه با اشاره به پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال فراگیر و جایگاه دوم لنگرود در این زمینه، افزود: در زمینه تسهیلات کرونایی نیز سهم لنگرود ۶۱ میلیارد تومان بوده است.

وی به ثبت نام هزار و ۱۰۷ نفر در زمینه بیمه بیکاری کرونایی در شهرستان لنگرود اشاره و تصریح کرد: در این زمینه دولت به کارفرمایان کمک‌هایی کرده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لنگرود با اشاره به فعالیت ۳۰۰ تعاونی در این شهرستان، گفت: از این تعداد ۱۰۰ تعاونی فعال است.

وی همچنین به سهم شرکت‌های تعاونی لنگرود در میزان صادرات کالا اشاره و اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون بیش از ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار صادرات توسط شرکت تعاونی شهرستان لنگرود انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار